ingen sex?!?!?!

jafris

Glad i forumet
Huff var på Ullevål igjen i går. Blir ingen operasjon på mg inntil over sommeren[:(]

Jg r sydd igjen (den delen der man har jomfruhinna). Men siden jg fortsatt ammer og ikke har fått mensen tilbake ennå må de vente. Opererer de nå, må de sannsynlig inn igjen senere. og de ønsker ikke så mye arr dannelse.Og imed at jg ammer, r østrogen nivået veldig lavt der nede, så da tar d lang tid å heale. Pluss at jg kan åpnes litt mer av seg selv v mensen. så vil de vente å se hvordan d vil se ut.
Jg skjønner jo d veldig godt og mener d samme,men bare litt fusterende[:@]

Vuderer å bare ta noen smertestillende og kjøre på as! Eller å må vi vente enda ksnje 6 mnd til................

uff da.. skjønner det er frustrerende...
Men er jo mye annet man kan gjøre da? ;)

ORIGINAL: #Åsen#

hehe ja jg vet, men ikke så go på d der jg as. Synes d r litt fusterende å gjøre ting godt for han, når jg ikke føler en dritt!! Ikke min ting i d hele tatt. Men må vel ofre litt for kjærligheten, iallefall innimellom[;)]

jg vet det er vanskelig... spes det å ikke kunne tilfredstillt sjøl... vært borti det ja...kjipe greier

uffda. hørtes elendig ut.[&:]
Men hvorfor ble du sydd igjen? ivrig jordmor?

ORIGINAL: jafris

hehe ja jg vet, men ikke så go på d der jg as. Synes d r litt fusterende å gjøre ting godt for han, når jg ikke føler en dritt!! Ikke min ting i d hele tatt. Men må vel ofre litt for kjærligheten, iallefall innimellom[;)]

Men klitten er jo ikke sydd igjen ? ....
Hadde jeg vært deg , hadde jeg tatt en tur på kondomeriet...
Forklart de situasjonen , også får du litt tips og råd fra dem =)!!

Men klitten er jo ikke sydd igjen ? ....
Hadde jeg vært deg , hadde jeg tatt en tur på kondomeriet...
Forklart de situasjonen , også får du litt tips og råd fra dem =)!!

Ja det går jo ann, kan få det godt ved utvendig stimuli også [;)]

Litt ivrig lege, hadde en tøff fødse[:(] De sydde igjen litt vel mye[:@]

Ja vet jg har koseknappen der, men føles så rart når man ikke kan kjøre linja ut. Men nå må man tenke nytt, så da blir d klitoris stimulater og annet moro[:)]

Litt ivrig lege, hadde en tøff fødse[:(] De sydde igjen litt vel mye[:@]

Ja vet jg har koseknappen der, men føles så rart når man ikke kan kjøre linja ut. Men nå må man tenke nytt, så da blir d klitoris stimulater og annet moro[:)]

Höres sikkert kliché ut, men Mr.Rabbit kan sine saker. Stol på Sex and the City[;)] Da behöver du ikke engang kjäresten[8D]

Sååå frustrende da [:o]
Håper dere finner en løsning som gir dere begge nytelse [;)]

Back
Topp