ingen sex i dag

åshild

Første møte med forumet
det er ikke mye sexliv nå når det er en måned igjen til termin.. jeg som mann kjenner at jeg blir frustrert når spenningen i kroppen blir for stor, men er det noen som har noen tips? hvordan forføre en gravid samboer?
 
Har dere snakket sammen om dette? Hør med henne hvorfor hun ikke har lyst? Er det tungt, vondt eller er hun sliten? Føler hun seg usexy og utilfreds med kroppen når hun er "stor". I så fall må du overbevise henne om at du syns hun er flott og tenner på henne.

Ellers kan du jo gi henne litt ekstra oppvartning og se om litt god stemning kan vekke henne. Romantisk middag, stearinlys, bade i lag, slå av tv og spill musikk istedet, massere hverandre o.l.

Noen tanker bare. Men det er absolutt vanlig at sexlysten er laber i en slik situasjon, veldig avhengig av formen også. Lykke til! Og husk at den som venter på noe godt,....[;)]
 
Har det helt motsatt jeg... her er det han som ikke vil. Men du kan jo prøve å lage en skikkelig "helaften" da, romantisk.. Få henne til å føle seg vel, massasje er bestandig en vinner da [;)] Fortell henne at hun ser bra ut og at du liker den gravide kroppen hennes. For det er kanskje ikke lett å komme i stemning, når en føler seg som en hval... hehe, uansett lykketil [:D]
 
snakk med partneren,så finner man nok en god løsning til slutt.sex er å¨blir viktig[:)]

 
du kan si til henne at det kan hende ungen kommer ut før hvis hun er lei.. hehe.. det gjorde kjærsten min på meg og vi hadde sex veldig mange ganger den siste måneden [:D][:D]
 
Som andre har sagt her, vær åpen og ærlig. Det er viktig at hun FØLER at du har lyst på henne og at kroppen hennes er deilig. Det er ikke sikkert at lysten hennes er borte, det kan være at hun ikke finner en behagelig stilling. Da må dere prøve dere frem. Og ikke begynn med smisking bare når du vil ha noe, det blir for åpenbart.
 
Back
Topp