Ingen sex- dårlig samvittighet!

snartmammaX2

Flørter med forumet
*MIA*
Begynner å kjenne veldig på dårlig samvittighet.
Vi har snart ikke hatt sex på 2 mnd, og det fordi jeg ikke har lyst-overhodet.
Han gjør heller ingen innsats for å "få", men sutrer med spydige kommentarer i ny og ne.
Føler det blir så feil å ha sex bare for å lette på samvittigheten.
Blir jo bare å stå på alle 4 og la han tømme seg- for jeg har virkelig ingen lyst.
Kan jo utføre andre tjenester- men d byr meg nesten bare enda mer imot.

Noen andre som har det slik?
Hva synes dere jeg skal gjøre?
Føler meg som verdens verste kone.

Huff :(
Har du prøvd å snakke med han og si at du trenger litt ekstra kos?
Kanskje du får lyst hvis han gir deg orgasmisk kos før dere setter i gang? :)

Huff :(
Har du prøvd å snakke med han og si at du trenger litt ekstra kos?
Kanskje du får lyst hvis han gir deg orgasmisk kos før dere setter i gang? :)

Problemet er at jeg bare kjenner at jeg vil ikke han skal ta på meg slik.
Vi har snakket litt og jeg har fortalt at jeg ikke vil, han sier han forstår, men kommentarene kommer likevel.
Og det gjør bare at jeg hvertfall ikke vil.

Skikkelig kjedelig!

Har også hatt det slik! Spesielt i begynnelsen. Er fremdeles ikke alltid like giret, noen ganger har jeg lyst men som regel går det i perioder. Har vært der du er! Ikke noe gøy.. men jeg slapp hvertfall sutring. Han viste at han hadde lyst men det var aldri sure miner når jeg sa nei for 3 mnd på rad. Synes det er vanskelig og slappe av å nyte sex når lillegutt spinner i hamsterhjulet sitt hehe.. er liksom tre om det da og da forsvinner hele sexy følelsen for meg og gjør at jeg ikke klarer å bli tent til tross for at jeg synes min mann er den mest sexy mannen jeg vet om :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg takler ikke sex når jeg er gravid, til mannens fortvilelse:p.. Men har ikke dårlig samvittighet for at det skjer minimalt på den fronten jeg da...
Jeg har så mye vondt, at å spre beina, eller være i den ene eller andre stillinga ikke er aktuelt, og magen med lille huleboer er jo også litt i veien, å det frister ikke å "ha med baby på moroa" heller akkurat:p..
Men det er meg da, jeg har null sexlyst som gravid, egentlig ikke verdens største lyst ellers heller men.. Mannfolket ville også ha et barn til, å han visste godt hvordan det kom til å bli, så om han er litt furt for ingen sex, så får han bare være det..
Vi koser mye ellers da, men ikke under beltestedet, jeg orker ikke å drive der nede på han heller, byr meg litt imot akkurat nå:p..
Stakkars gubbe:p

Kunne ikke forklart det bedre selv, desverre. Null lyst, spydige kommentarer og da blir lysten hvartfall ikke større:-p
skal ikke være lett altså. Er like lenge siden her også, og "manner meg opp" til å ha litt sengekos med sambo, men feiger ut. Tar godt imot råd jeg også.

samme følelsen selv. men en easy måte da er å hjelpe han med å få tømt seg; -) ta på han osv å bruk hånden; -) di blir roligere da i noen dager hehe

Godt å høre det ikke bare er meg. Hører liksom om alle de som blir super kåte når de er gravide og føler jeg er litt "unormal" når jeg ikke vil.

Synes jo litt synd på han, men vi var 2 om å ville dette.

Likt som deg Vivv så mannen jeg meg opp og backer ut.
Sist så fikk han noen ganger hvor jeg bare bet tenna sammen og ble ferdig med det- men føler det var veldig destruktivt.

Sier du fra når de spydige kommentarene kommer? "Det der var i alle fall en turn off kommentar" eller noe så han skjønner at det gir motsatt effekt?

Kjøp sånn dildo for menn og gi han? Mus på boks som jeg liker å kalle det ;)

Har det heeeelt likt som TS! Jeg tror det er bedre å la være, for jeg er redd sex skal bli kjipt til etter fødselen! Jeg snakker om det, forteller hvorfor osv, så han vet at det ikke er han jeg avskyr, men heller hele "greia" :P

Sniker fra mai og her er det samme problemet.
Mini er helt vilt i magen, bekkenet er vondt og legg/ryggkramper når jeg spenner muskler. Blir i tillegg lett sår i understellet for tiden og det kjennes ikke likt ut :(

Synes det er veldig trist, vi har tidligere vært høyt og lavt under kosen.

Her prøver vi litt i dusjen, lettere å skvise inn litt tid når man ellers vil slippe unna :p
Eneste stillingen som fortsatt fungerer delvis er sex stående forfra eller bakfra.
Hjelper på å fremskynde saker med litt annen kos først, mest i mannens favør ;)

Mine orgasmer er heller ikke som før, veldig trege og etterpå har jeg vondt i lysken og magen.

Mannen prøver virkelig, tidligere har han hatt tendens til å surve litt og det gjør bare vondt verre. Nå kan han selv se hvor urolig junior er, hele magen hopper og han forstår nok mer hvor mye jeg føler vi blir 3 i leken :p

Håper dere finner ut av det, ikke godt for noen av partene når det blir anspent :/

Jeg har det også helt likt som deg ts! Bortsett fra at jeg ikke får spydige kommentarer, derimot prøver mannen seg til min store fortvilelse. En gang begynte jeg spontant å storgråte, og fikk spurt om han ikke skjønte hvor vanskelig jeg syns det var fra før ikke å ha sex, om jeg ikke til stadighet måtte avvise han også... Det er jo fryktelig! Etter det har han vært snillheten selv :p er ikke lett for mennene våre, men det er sannelig ikke lett for oss heller! For hvem er det vel som ville valgt å miste sexlysten i 9 mnd?? Heldigvis vet vi begge at det blir bra igjen en til to mnd etter fødselen, det hjelper :) sist gang tror jeg vi begge var bekymret for at det aldri ville bli bra igjen ;)

Jeg har det også helt likt som deg ts! Bortsett fra at jeg ikke får spydige kommentarer, derimot prøver mannen seg til min store fortvilelse. En gang begynte jeg spontant å storgråte, og fikk spurt om han ikke skjønte hvor vanskelig jeg syns det var fra før ikke å ha sex, om jeg ikke til stadighet måtte avvise han også... Det er jo fryktelig! Etter det har han vært snillheten selv :p er ikke lett for mennene våre, men det er sannelig ikke lett for oss heller! For hvem er det vel som ville valgt å miste sexlysten i 9 mnd?? Heldigvis vet vi begge at det blir bra igjen en til to mnd etter fødselen, det hjelper :) sist gang tror jeg vi begge var bekymret for at det aldri ville bli bra igjen ;)

Her ble det aldri det samme igjen etter fødsel:p.. Selv 2 år etter fødsel, føltes det ikke noe likt som før, enda jeg bare sydde pyntesting, så var jo ikke store skadene "der nede" heller liksom:p..
Meen jeg skal ikke skremme, for det blir helt bra igjen for de fleste :)

Nei jeg er glad for at mitt ble som normalt etter førstemann, og håper på det nå m nr to også :)

Er ikke helt det samme lengre for oss heller etter første. Men vet jo det blir bedre.
Tørke perioden pleier jo ikke å være som nå.

"lyst" er jo noe, men klarer ikke la han gå helt i tørken. er jeg i godt humør og ellers i ok form så blir det litt. er som dere andre sie ikke alltid spes godt, men følelsen er alltid veldig god etterpå. vi må ikke glemme at for mange menn er sex en måte å gi bekreftelse på at han er elsket av konen sin, på samme måte som kos og annet er for oss damer. men ofte bøir det ikke. 1-2 ganger i uken

Back
Topp