Ingen sak å være høygravid når man har en hjelpsom 5-åring! :-D

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Magen min er kanskje ikke akkurat gigantisk, men det er blitt tungt å bøye seg, og det går ikke så fort å komme seg framover lengre. Men da er det kjekt å ha en hjelpsom 5-åring i hus, som er veldig flink til å hjelpe mammaen sin, om enn med litt misforståelser...

Her om dagen hadde jeg mistet noe på gulvet (selvfølgelig noe bittesmått), og i beste sjiraffstil prøvde jeg å plukke det opp. Beina litt fra hverandre, også bøy nedover, nedover, nedover, men nei, jeg rakk ikke ned. Siden supersnuppa sto rett i nærheten spurte jeg henne pent om hun kunne hjelpe meg siden det var så tungt å bøye seg, og det kunne hun. Jeg burde jo selfølgelig skjønt at jeg skulle spesifisert ønsket mitt litt nærmere, for hun plukket ikke opp tingen. Neida, hun gjorde akkurat som jeg ba om, hun hjalp meg å bøye meg. Hun la hånda si på hodet mitt, og presset meg lengre ned! He, he, ikke helt det jeg hadde tenkt, men jeg rakk i hvert fall ned. :laughing021

Hun prøver også stadig vekk å dytte meg i rumpa når vi er ute og går, for som hun sier "så går det litt fortere". Vi må være litt av et syn på tur til barnehagen om morgenen, jeg foran mens hun går bak meg og dytter! laughing7

:laughing025 :laughing025 :laughing025

Beklager, jeg må virkelig bare le av de beskrivelsene dine! Men virkelig litt av noe hjelp du får ja. Jeg har to jeg spør en del om de kan ta opp ting, men har vært veldig tydelig på hva jeg vil ha plukket opp stort sett. Ikke alltid noen gidder, men det hender da.

Åh en god latter;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

He he :) Herlig :)

Hehe:D disse barna har mange fine løsninger:)

Back
Topp