Ingen søndagsgtråd?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Bare kjapt innom nå før legging av unger.
Mannen og jeg hadde en fantastisk helg! Helt herlig!!

Vi fikk hentet unger og vært hjemme i en halvtime før vi måtte kjøre mannen til jobb for å reise på øvelse :p
Så da er vi alene til torsdag eller fredag før han tar seg en lang sommerferie :D
Hva har dere gjort i dag?
Ungene er slitne (og jeg også forsåvidt!), så her blir det badet straks!

Flott dere har kost dere :-) Gjort noe spennende der?

Synd han måtte dra så fort :'( :'(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ungene har bada som vanlig :-) Jeg sov til 11. Men var oppe fra 5.30-7.30.. vært med vårt vennepar og sittet ute og skravlet.. blir mer utover kvelden :-) ;-)

Her kommer Mina :-D :-D Ikke lett å ta bilder av lille marken hehe

Vedlegg

• 1402847476135.jpg
    1402847476135.jpg
    35,9 KB · Visninger: 12
  • 1402847494762.jpg
    1402847494762.jpg
    32,6 KB · Visninger: 11
  • 1402847542718.jpg
    1402847542718.jpg
    65,2 KB · Visninger: 11
Så koselige bilder :-)
Vi har vært på et arrangement i forbindelse med mannens jobb.

Surfer mobilt!

Hallo hallo :)
Vi fikk oss en 4km lang tur i skogen idag :D Med endel stigning og 11kg Hermine på ryggen ble jeg riimelig sliten i beina og er enda helt skjelven i lårene :P
Hermine sovna på ryggen på turen, etter å ha gått over 1km selv og sov i 1 time på ryggen, ble lagt over i vogn hjemme og sov 1.5 time til :eek: Måtte vekke henne kl 15 da vi skulle på middag :P

Nå har vi spist pizza fra Dolly's med påfølgende kake og kaffe hos mamma og er på tur hjem i bilen.

Har funnet masse leker til Hermine på loftet hos mamma som jeg selv brukte som liten :rolleyes: Blandt annet bilstol, paraplytrille og bæresele til dukka. Hun har styrt og ordna hele ettermiddagen :)

Hun var så gjørmete så måtte ha regntrekk inni bæresela så ikke alt skulle bli vått og skittent :P
ImageUploadedByBV Forum1402851069.313239.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Hallo hallo :)
Vi fikk oss en 4km lang tur i skogen idag :D Med endel stigning og 11kg Hermine på ryggen ble jeg riimelig sliten i beina og er enda helt skjelven i lårene :P
Hermine sovna på ryggen på turen, etter å ha gått over 1km selv og sov i 1 time på ryggen, ble lagt over i vogn hjemme og sov 1.5 time til :eek: Måtte vekke henne kl 15 da vi skulle på middag :P

Nå har vi spist pizza fra Dolly's med påfølgende kake og kaffe hos mamma og er på tur hjem i bilen.

Har funnet masse leker til Hermine på loftet hos mamma som jeg selv brukte som liten :rolleyes: Blandt annet bilstol, paraplytrille og bæresele til dukka. Hun har styrt og ordna hele ettermiddagen :)

Hun var så gjørmete så måtte ha regntrekk inni bæresela så ikke alt skulle bli vått og skittent :P
Vis vedlegget 65267

For en flott tur da :)
Og moro med leker!!

Surfer mobilt!

Bare kjapt innom nå før legging av unger.
Mannen og jeg hadde en fantastisk helg! Helt herlig!!

Vi fikk hentet unger og vært hjemme i en halvtime før vi måtte kjøre mannen til jobb for å reise på øvelse :p
Så da er vi alene til torsdag eller fredag før han tar seg en lang sommerferie :D
Hva har dere gjort i dag?
Ungene er slitne (og jeg også forsåvidt!), så her blir det badet straks!
Så bra at dere har hatt ei fin helg :)
Synd at mannen måtte reise igjen så fort da, men du er jo vant til å være alene så det blir vel ingen sak :P ;)

Så bra at dere har hatt ei fin helg :)
Synd at mannen måtte reise igjen så fort da, men du er jo vant til å være alene så det blir vel ingen sak :p ;)

Tar det på strak arm :p :o

For en flott tur da :)
Og moro med leker!!

Surfer mobilt!
Hehe, ja, det loftet til mamma er som en gratis lekebutikk :D

Tar det på strak arm :p :o
Hehe, god innstilling!

Jeg føler jeg har vært alene denne uken, for H har bare vært hjemme og sovet omtrent :P

Hehe, god innstilling!

Jeg føler jeg har vært alene denne uken, for H har bare vært hjemme og sovet omtrent :p

Jeg synes nesten det er mer belastende om mannen er hjemme og kun sover før han må dra igjen :p Lager kleshaugen større og oppvasken blir mer, likevel ser vi han omtrent ikke :D

Jeg synes nesten det er mer belastende om mannen er hjemme og kun sover før han må dra igjen :p Lager kleshaugen større og oppvasken blir mer, likevel ser vi han omtrent ikke :D
Hahahaha, godt poeng! :p

Hei hei :D

Høres ut om dere har hatt en fin dag :)

Dagen vår har gått til bading (inne), dusjing av meg selv, lek, mat, is, og besøk hos mamma :) jeg sto opp med barna kl 7, men ble vekket av Emira kl 6! Da ropte hun på meg..og det eneste "problemet" var at hennes nye klistremerke som hun hadde festet på sengen igår kveld, hadde falt ned:oops: Leoh hadde våkna når jeg kom inn på vårt rom igjen..men han fikk smokken og lå der å halvsov til 7..hehe.. nå holder jeg på med en kopp mocha;)

Gåstol er visst ikke bare for dem som ikke kan gå:P
1402860202534.jpg
1402860233680.jpg

Dagen vår har gått til bading (inne), dusjing av meg selv, lek, mat, is, og besøk hos mamma :) jeg sto opp med barna kl 7, men ble vekket av Emira kl 6! Da ropte hun på meg..og det eneste "problemet" var at hennes nye klistremerke som hun hadde festet på sengen igår kveld, hadde falt ned:oops: Leoh hadde våkna når jeg kom inn på vårt rom igjen..men han fikk smokken og lå der å halvsov til 7..hehe.. nå holder jeg på med en kopp mocha;)

Gåstol er visst ikke bare for dem som ikke kan gå:p
Vis vedlegget 65287
Vis vedlegget 65289
Så koselige bilder!

Ungene sovnet kjapt her i dag. Minstemann før kl 19. Han var ganske sliten :p
T også i grunn!
Jeg er ikke veldig energisk i kveld kjenner jeg, og skal nok finne boka mi og ta den med i sengen nå straks :)

Ungene sovnet kjapt her i dag. Minstemann før kl 19. Han var ganske sliten :p
T også i grunn!
Jeg er ikke veldig energisk i kveld kjenner jeg, og skal nok finne boka mi og ta den med i sengen nå straks :)

Deilig når dem sovner raskt :D kos deg med en rolig kveld med bok i senga ;)

Gåstol er visst ikke bare for dem som ikke kan gå:P
Vis vedlegget 65287
Vis vedlegget 65289
Haha, så bra at hun har pressa seg nedi der :p

Du gode tid så stor Emira plutselig så ut der :eek: :D

Haha, så bra at hun har pressa seg nedi der :p

Du gode tid så stor Emira plutselig så ut der :eek: :D

Hehe ja hun klatrer ut og inn hele tiden :P men vil helst at Emira skal skyve hun rundt i leiligheten;) haha.

Ja faktisk så gjorde hun det! Så jeg nå;) har nok mye å si på klæra.. hehe..

Så søte Anita :-) Emira ligner skikkelig på Charlotte i sex og singelliv der hehe..

Så søte Anita :-) Emira ligner skikkelig på Charlotte i sex og singelliv der hehe..

Hahaha ja hun var ikke så lik seg selv der hvertfall:P heheh

Back
Topp