VilSåGjerne Forumet er livet 4 Apr 2008 #1 no jo................. nei vi må få farta opp jenter[:D] det er jo sååååååååååååååååå spennende jo[:D]
no jo................. nei vi må få farta opp jenter[:D] det er jo sååååååååååååååååå spennende jo[:D]
twinanne Forumet er livet 4 Apr 2008 #2 Er enig med deg der VilSåGjerne, er bare narkomane med sprøyter og sniffere her inne for øyeblikket. Men det nærmer seg vel en gjeng nå snart da, tror det er 5 i uke 16 eller rundt der. Hvem uke er vi i nå da, eh...pytt pytt husker ikke jeg[&:]
Er enig med deg der VilSåGjerne, er bare narkomane med sprøyter og sniffere her inne for øyeblikket. Men det nærmer seg vel en gjeng nå snart da, tror det er 5 i uke 16 eller rundt der. Hvem uke er vi i nå da, eh...pytt pytt husker ikke jeg[&:]
*Bobbo* Forumet er livet 4 Apr 2008 #3 Ja, er jo ikke lenge til det er flere som ruger. Blir spennende å følge dere. [:)]
S Sarah Elsker forumet 4 Apr 2008 #4 ORIGINAL: * Bobbo * Ja, er jo ikke lenge til det flere som ruger. Blir spennende å følge dere. [:)] sign denne og håper jeg følger raskt etter[;)]
ORIGINAL: * Bobbo * Ja, er jo ikke lenge til det flere som ruger. Blir spennende å følge dere. [:)] sign denne og håper jeg følger raskt etter[;)]
C Cizza03 Forumet er livet 4 Apr 2008 #5 Ja det er på tide vi bynner å ruge nå altså...hihi[:)] jeg tror jeg følger etter dere i juni med å ruge...hihi[;)]
Ja det er på tide vi bynner å ruge nå altså...hihi[:)] jeg tror jeg følger etter dere i juni med å ruge...hihi[;)]