Eiddwen Forumet er livet 2 Aug 2017 #1 Hei, Det står ikke lenger "Rediger" nederst på innleggene mine, så jeg har ingen mulighet til å endre det jeg har postet. Dette er i nettleser.
Hei, Det står ikke lenger "Rediger" nederst på innleggene mine, så jeg har ingen mulighet til å endre det jeg har postet. Dette er i nettleser.
Eiddwen Forumet er livet 8 Aug 2017 #2 Jeg får fortsatt ikke opp noe redigeringsmulighet, kun "Rapporter" eller "Svar" står det på mine egne innlegg.
Jeg får fortsatt ikke opp noe redigeringsmulighet, kun "Rapporter" eller "Svar" står det på mine egne innlegg.
I Ikke i bruk Forumet er livet 9 Aug 2017 #3 Eiddwen skrev: Jeg får fortsatt ikke opp noe redigeringsmulighet, kun "Rapporter" eller "Svar" står det på mine egne innlegg. Klikk for å utvide … Hei, beklager at du ikke har fått svar før. Har ordnet profilen din nå, så nå skal du ha mulighet til å redigere egne innlegg igjen
Eiddwen skrev: Jeg får fortsatt ikke opp noe redigeringsmulighet, kun "Rapporter" eller "Svar" står det på mine egne innlegg. Klikk for å utvide … Hei, beklager at du ikke har fått svar før. Har ordnet profilen din nå, så nå skal du ha mulighet til å redigere egne innlegg igjen
Eiddwen Forumet er livet 9 Aug 2017 #4 Forumansvarlig Tamara skrev: Hei, beklager at du ikke har fått svar før. Har ordnet profilen din nå, så nå skal du ha mulighet til å redigere egne innlegg igjen Klikk for å utvide … Tusen takk, nå går det.
Forumansvarlig Tamara skrev: Hei, beklager at du ikke har fått svar før. Har ordnet profilen din nå, så nå skal du ha mulighet til å redigere egne innlegg igjen Klikk for å utvide … Tusen takk, nå går det.