Ajja
Gift med forumet
Som overskriften sier hadde vi ingen fin opplevelse av UL :-/
Hun klagde veldig over maskinen og sa den ga dårlige bilder med en gang hun tok på geleen...
Så skulle hun finne lille og måle...
Joda fant lille og lillehjertet <3 som banket og slo, fant alle fire hjertekammer..
Men klarte ikke måle.... Med de få/små målene hun klarte å få mente hun at jeg skulle være bare 16+4....
Det er da teknisk umulig for da har keg blitt gravid den dagen jeg tok positiv graviditets test (altså 14.02)!!!!!
Prøvde å forklare henne at det var umulig, men det virket ikke helt som hun trodde oss!
Men som sagt fikk hun ingen ordentlige mål og hun kunne da ikke sette termin!
Så vi må på sykehuset for å ta ny UL og der har de bedre UL maskin!
(Jeg var på UL på den lokale fødestuen og det var en jordmor fra sykehuset som tok den)!
Men nå er jeg litt engstelig som kanskje er litt naturlig...
Åsså er jeg i tillegg litt bekymret for hva hun skriver i ny henvisning til sykehuset!
Jeg er i følge menstermin 18+3 idag...
Hun klagde veldig over maskinen og sa den ga dårlige bilder med en gang hun tok på geleen...
Så skulle hun finne lille og måle...
Joda fant lille og lillehjertet <3 som banket og slo, fant alle fire hjertekammer..
Men klarte ikke måle.... Med de få/små målene hun klarte å få mente hun at jeg skulle være bare 16+4....
Det er da teknisk umulig for da har keg blitt gravid den dagen jeg tok positiv graviditets test (altså 14.02)!!!!!
Prøvde å forklare henne at det var umulig, men det virket ikke helt som hun trodde oss!
Men som sagt fikk hun ingen ordentlige mål og hun kunne da ikke sette termin!
Så vi må på sykehuset for å ta ny UL og der har de bedre UL maskin!
(Jeg var på UL på den lokale fødestuen og det var en jordmor fra sykehuset som tok den)!
Men nå er jeg litt engstelig som kanskje er litt naturlig...
Åsså er jeg i tillegg litt bekymret for hva hun skriver i ny henvisning til sykehuset!
Jeg er i følge menstermin 18+3 idag...