Ingen pollen...

Krösa Maja

Forumet er livet
Likevel rennende nese, kløende øyne og nyser når jeg er ute og ikke inne. Flere som opplever det nå?
Om det ikke er pollen ute nå så skjønner jeg ikke hvorfor jeg reagerer slik, for reagerer kun ute [emoji23]

Last edited:
Katt? Hund? Støv/midd? Det er andre ting å være allergisk mot enn bare pollen.

Ute alle steder? by eller land. Er det noen steder eller alltid?

Ute alle steder? by eller land. Er det noen steder eller alltid?

Er ikke så mye i by jeg[emoji23]Men det er mest ute i naturen. Reagerer på burot og det er i august, men i følge varslet så er det ingen spredning nå. Likevel reagerer jeg som jeg gjør når det er spredning. Derfor lurte jeg på om andre opplevde det samme. Kanskje pollenvarselet ikke stemmer helt [emoji57]

Sliter med det samme faktisk, det er så rart, har tenkt at jeg kan være ekstra "utsatt" ettersom jeg er gravid men har hørt flere si det i år[emoji30] kanskje støvet sitter ekstra eller noe pga det varierende været[emoji20]

Sliter med det samme faktisk, det er så rart, har tenkt at jeg kan være ekstra "utsatt" ettersom jeg er gravid men har hørt flere si det i år[emoji30] kanskje støvet sitter ekstra eller noe pga det varierende været[emoji20]

Jeg har vært helt ille i år, men jeg stusser litt når pollenvarslet sier ikke spredning men jeg reagerer som det skulle vært det[emoji23]
Det kan jo være, det har både vært regn, sol,sky, varmt og kaldt bare i dag [emoji12]

Jeg er allergisk mot pollen deriblant og jeg reagerer alltid MYE mer i aug/sept enn selv vår og sommermnd for å si det slik. Aner ikke hvorfor da.

Jeg er allergisk mot pollen deriblant og jeg reagerer alltid MYE mer i aug/sept enn selv vår og sommermnd for å si det slik. Aner ikke hvorfor da.

Kanskje kroppen er ekstra sensitiv da, sliten etter å "forsvare" seg hele sommeren?
Jeg tenkte å slutte på medisin nå, men etter i dag så tar jeg tabletter igjen [emoji23]

Kanskje kroppen er ekstra sensitiv da, sliten etter å "forsvare" seg hele sommeren?
Jeg tenkte å slutte på medisin nå, men etter i dag så tar jeg tabletter igjen [emoji23]
Kanskje det ja :) Tar den allergi sprøyta. Men burde nok ta en midt på sommeren også og ikke bare før sommeren starter. Men har tabletter så jeg tar :)

Jeg har vært helt ille i år, men jeg stusser litt når pollenvarslet sier ikke spredning men jeg reagerer som det skulle vært det[emoji23]
Det kan jo være, det har både vært regn, sol,sky, varmt og kaldt bare i dag [emoji12]

Jeg pleier også å reagere kraftig hvert år og det stemmer som regel med det som er varslet så i år er jeg litt "tatt på senga" føler jeg [emoji23]

Jeg pleier også å reagere kraftig hvert år og det stemmer som regel med det som er varslet så i år er jeg litt "tatt på senga" føler jeg [emoji23]

Ja, det pleier å stemme ganske bra. Derfor stusser jeg litt i år. Var sånn rett før gress begynte også. Reagerte med kløe på hud og ble veldig tett når jeg lekte med ungene i gresset, men i følge pollenvarslet så var ikke spredning av gress [emoji15]

Ja, det pleier å stemme ganske bra. Derfor stusser jeg litt i år. Var sånn rett før gress begynte også. Reagerte med kløe på hud og ble veldig tett når jeg lekte med ungene i gresset, men i følge pollenvarslet så var ikke spredning av gress [emoji15]

Da er det nok noe i år[emoji23] får håpe vi får en pollenfri sommer neste år[emoji38]

Har også merket det på jentungen. Nevnte det for mamma i dag at pollenvarslet mente all pollen var over i vår landsdel, men det mente mamma var feil [emoji12]

Har også merket det på jentungen. Nevnte det for mamma i dag at pollenvarslet mente all pollen var over i vår landsdel, men det mente mamma var feil [emoji12]

Din mamma merker det hun også da kanskje? Jeg føler meg litt tullerusk her jeg nyser og tar helt av ute i naturen når varslet sier at det ikke er noe[emoji23]

Samme her! Og spesielt på dager hvor vi er mye ute. I går var vi et par timer ute i skogen og jeg klødde meg sår da vi kom hjem [emoji848]

Har bare antatt at det er pollen av noe slag, for jeg reagerer på ALT av pollen.

Back
Topp