Ingen på frys

Cavegirl

Flørter med forumet
Etter eit mislykka ICSI forsøk skal vi på an igjen med full hormonbehandling og heile pakka i februar.  Tok ut 15 egg sist. 12 var brukande til befruktning, 9 vart befrukta, men berre to var brukande til innsetting, og ingen til frysing... Er det nokon som veit om ein likavel berre får tre uthentingar viss vi ikkje får nokre egg som kan frysast neste gong heller? Då er jo presset desto større for at det MÅ gå bra... Blir litt stressa av å tenkje på det...
 
Jeg hadde ingen som kunne fryses og fikk bare 3 uthentinger.
 
jeg husker jeg spurte om dette på forsamtalen vår, og jeg ble da fortalt at hvis legene ikke så noe grunn til at det IKKE skulle gå med en eller flere behandlinger etter de tre ordinære så fikk man det. Men da hvis alt så bra ut, og at de virkelig mente at man hadde en stor sjansje for å bli gravid med flere forsøk. Men om man da må betale dem selv eller hvordan man gjør det, det aner jeg ikke. Dette var i Porsgrunn.[8|]
 
 
Prisen du betaler (18.000) gjelder kun for 3 forsøk. Jeg fikk kun disse 3 forsøkene. Ei som var i Tromsø samtidig med meg, lyktes ikke på disse 3 forsøkene og dro til Danmark for å få hjelp. Hvordan det er på andre klinikker vet jeg ikke. Men de jeg kjenner har kun fått disse 3 på offentlig sykehus.
 
Tusen takk for tilbakemeldingar!  Det er no so greit å VITE ting i stadenfor å gå rundt i uvissa!  Då sette vi alle kluta til rundt påsketider!  Sia vi faktisk vart gravide på fyrsta forsøk skulle der no vere gode sjansar... Vi veit at det går an i alle fall...
 
Back
Topp