Ingen oppblåst mage?

once more

Elsker forumet
Mailykke <3
Flere her som ikke har det, eller ikke så mye?
Jeg hadde det førrige gangene, men ikke akkurat nå, er rundt 5 uker tror jeg, ikke mindre iallfall.
Og eneste plager jeg har er litt kvalm innimellom, vondt i bekken og  mindre matlyst.
Og litt trøtt innimellom og. Puppene er ikke spesielt ømme, men har hørt at det er mest når du er førstegangsgravid?
Tok ny test i dag (nr 12 eller noe), og der kom det 2 tykke lilla striper med en gang, så det går sikkert bra, men ikke lett å ikke være redd etter alt hva har skjedd....

Var oppblåst i noen dager, men vært bra et par dager nå. Ingen kvalme, kun ømme pupper. Har blitt veldig forkjøla da, men det kan jo være tilfeldig. Er 4+6 i dag, om ting er regnet på riktig ;)

Idag har jeg ikke mange symptomer, kun ømmebryster. Det har blitt til at jeg må gå å kjenne litt slik at jeg roer meg litt. Har tatt 3 tester hittil, blir da rolig i et par dager, så må vel ut å kjøpe flere. Jeg trodde jeg skulle bli mer avslappet i dette svangerskapet, men har jo nesten blitt hakke værre:(

Gleder meg til å få tidlig ul unnagjort, da kan jeg senke skuldrene enten om alt er bra eller ikke:)

Nå har hele kroppen endret seg etter hva jeg har skrevet!
Er trøtt, har ømme bryster og  murringer i magen.
Er glad at det har kommet litt tilbake :)

er kjempe opplåst, litt kvalm og masse murringer, akkurat som det varmed først.. :)

Jeg har ingen symptomer!
Har tatt 3 tester, alle like positive, men synes det er litt vanskelig å forstå at jeg faktisk er gravid, siden jeg kjenner meg helt normal!

Back
Topp