Ingen murringer

MarenS

Blir kjent med forumet
Hei:) jeg er 5+4 og forrige fredag "mistet" jeg murringene jeg har hatt. Nå er det liksom ingen aktivitet i det området. Kjenner jeg er veldig bekymret, hadde MA i april og bekymringen denne gang begynner å bli slitsom:( jeg har ømme og tunge bryster, ellers ingen symptomer. Andre som har lite murrringer/ lite symptomer?

Veldig lite symptomer her :) Heldigvis vil jeg si...

Dårlig med symptomer her også :) er veldig tidlig enda, og veldig forskjellig hvordan man merker det.

Lite symptomer her også... Tenker bare at det som er, det er. Håper på å se et bankende hjerte neste uke! 6+2 nå. :)

Lite murringer her.. og husker ikke mye murring fra forrige svangerskap heller..

Jeg hadde mye murringer forrige sv.skap, nå har jeg nesten ingen :D syntes det er litt deilig for jeg trodde jeg skulle miste hver dag forrige gang!

Murringene har avtatt her også. Springer heller ikke like ofte på do som for ei uke siden. Merker det mest på blodtrykksfall og litt kvalm innimellom. Men utenom det og tanta som ikke kommer så er det ingenting som tilsier at jeg er gravid.

Det er så godt å høre! Håper alt er som det skal, skal på ul neste tirsdag så håååper og hååper at lite symptomer ikke betyr noe

Hei:) jeg er 5+4 og forrige fredag "mistet" jeg murringene jeg har hatt. Nå er det liksom ingen aktivitet i det området. Kjenner jeg er veldig bekymret, hadde MA i april og bekymringen denne gang begynner å bli slitsom:( jeg har ømme og tunge bryster, ellers ingen symptomer. Andre som har lite murrringer/ lite symptomer?

Jeg er 5+4 i dag. I starten hadde jeg veldig mye murringer, trodde egentlig det var mensen som var på vei. Nå begynner de å avta veldig.. Kjenner kanskje bittelitt en gang om dagen. Ellers ingenting, bortsett fra det du nevner, at puppene har blitt tyngre og er bittelitt ømme.. Bekymrer meg egentlig litt, og sjekker altid trusa og papiret for blod. Men så langt ikke noe teng til sa. Så håper egentlig bare at jeg er en av de heldige som ikke får så mange symptomer/plager.

Tenker du å gå til tidlig ul fordi du er bekymret?

Murringene mine avtok en stund etter da jeg skulle hatt mensen, nå har jeg de ikke (7+1). Kun en del stikninger i eggstokkområdene som symptom nå. Ja pluss ømme bryst og til tider litt verk I korsryggen.

Jeg er 5+4 i dag. I starten hadde jeg veldig mye murringer, trodde egentlig det var mensen som var på vei. Nå begynner de å avta veldig.. Kjenner kanskje bittelitt en gang om dagen. Ellers ingenting, bortsett fra det du nevner, at puppene har blitt tyngre og er bittelitt ømme.. Bekymrer meg egentlig litt, og sjekker altid trusa og papiret for blod. Men så langt ikke noe teng til sa. Så håper egentlig bare at jeg er en av de heldige som ikke får så mange symptomer/plager.

Tenker du å gå til tidlig ul fordi du er bekymret?

Så godt å høre at jeg ikke er den enseste med lite symptomer :) det er jo forsåvidt tidlig enda!
Satt en god støkk i meg den MA-en og når symptomene er så få tenker jeg kun på at det samme har skjedd nå. Men satser på at jeg ikke må oppleve det igjen :)
Jeg skal på ul på tirsdag, gruer meg litt, men det blir godt å få det overstått :)

Så godt å høre at jeg ikke er den enseste med lite symptomer :) det er jo forsåvidt tidlig enda!
Satt en god støkk i meg den MA-en og når symptomene er så få tenker jeg kun på at det samme har skjedd nå. Men satser på at jeg ikke må oppleve det igjen :)
Jeg skal på ul på tirsdag, gruer meg litt, men det blir godt å få det overstått :)

Ja, det er jo egentlig ganske tidlig enda. Dessuten kan det jo være at vi er en av de heldige uten noe særlige symptomer.. Men skjønner at du bekymrer deg med de erfaringene du har hatt. Blir kanskje veldig greit å dra til ul og slik at du for bekreftet at det faktisk går bra der nede, noe jeg er sikker på at det gjør!

Vurderer egentlig tidlig ul selv, men foreløpig har jeg og samboer blitt enig om at vi ikke skal gjøre det.. Men vi får se om det fortsetter så rolig som dette, mulig jeg får mer nerver etterhvert og trenger bekreftelse på liv..

Back
Topp