Har absolutt ingen tegn til verken fødsel eller modning.. Merker ikke kynnere eller noen andre vondter heller. Vil det si at fødselen e laaangt unna? 10 dager til termin.. Eller kan ting skje plutselig til tross for ingen tegn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når fikk du i forhold til termin ? når du heller ikke hadde modningstegn.Ting kan vel skje plutselig forde jeg hadde heller ikke noen tegn til fødsel eller modning med mine 2 barn, bortsett fra kynnere men kan hende du kommer til å gå over tiden..
Når fikk du i forhold til termin ? når du heller ikke hadde modningstegn.
Har absolutt ingen tegn til verken fødsel eller modning.. Merker ikke kynnere eller noen andre vondter heller. Vil det si at fødselen e laaangt unna? 10 dager til termin.. Eller kan ting skje plutselig til tross for ingen tegn?
Når j fødte på fredag hadde jeg ingen tegn, hode var ikke festet eller noe. Litt små rier på dagen bare, men ble sendt hjem for det var bare kynnere, og ingen tegn nedentil, så var sikkert lenge igjen haha, det trodde di... Dette var klokka to, 21.50 var jeg tilbake, 22.10 null åpning, men GODE rier 22.40 7 cm åpning, og 23.00 full åpning, 23.28 var hun født!!! Heftig!!!
Sent from my iPhone using BV Forum