Ingen modningstegn

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Har absolutt ingen tegn til verken fødsel eller modning.. Merker ikke kynnere eller noen andre vondter heller. Vil det si at fødselen e laaangt unna? 10 dager til termin.. Eller kan ting skje plutselig til tross for ingen tegn?

Ting kan vel skje plutselig forde;) jeg hadde heller ikke noen tegn til fødsel eller modning med mine 2 barn, bortsett fra kynnere ;) men kan hende du kommer til å gå over tiden..

Ja, fødselen til venninnen min kom som lyn fra klar himmel. Ikke et tegn på forhånd, så tok det seks timer fra første ri til gutten var ute:) Tror ikke det er spesielt vanlig, men... Så har du meg, da, rake motsetningen. Masse modningstegn de siste fire ukene, 2 cm åpning, sammentrekninger hver eneste natt, men bare lureri:(

Altså.. Jeg har termin i morgen, og her er det veeeldig lite tegn til noe fødsel. Vet ikke om det er i det hele tatt engang, eller om det bare er lille som trykker på blæra :p

Ting kan vel skje plutselig forde;) jeg hadde heller ikke noen tegn til fødsel eller modning med mine 2 barn, bortsett fra kynnere ;) men kan hende du kommer til å gå over tiden..
Når fikk du i forhold til termin ?:) når du heller ikke hadde modningstegn. :)

Her var det heller ikke noe tegn til fødsel før det bli litt ekstra vått i trusa ca kl 7 om morgenen. Lette rier fram til halv ti. Da gikk vannet for alvor. Aktiv fødsel fra kl halv to med fire cm åpning og ti over halv fire var lillegutt ute. Så ja, ting kan gå fort uten særlig forvarsel.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Når fikk du i forhold til termin ?:) når du heller ikke hadde modningstegn. :)

Første kom 3 uker før, da gikk vannet..
Nr 2 kom 4 dager før ;) og med hun så hadde jeg kynnere halve svskapet, så jeg så ikke på de som noe forvarsel ;)

Denne gangen har jeg hatt masse murringer, kynnere og har smått hovnet opp i ansiktet..flere tegn på en måte..meeen, ingen unge vil ut:P er nå 3 dager over termin..

Har absolutt ingen tegn til verken fødsel eller modning.. Merker ikke kynnere eller noen andre vondter heller. Vil det si at fødselen e laaangt unna? 10 dager til termin.. Eller kan ting skje plutselig til tross for ingen tegn?

Slik hadde jeg det med førstemann :) INGEN tegn før første knip! :) Ting forandrer seg fra det ene minuttet til det andre.

Når j fødte på fredag hadde jeg ingen tegn, hode var ikke festet eller noe. Litt små rier på dagen bare, men ble sendt hjem for det var bare kynnere, og ingen tegn nedentil, så var sikkert lenge igjen:p haha, det trodde di... Dette var klokka to, 21.50 var jeg tilbake, 22.10 null åpning, men GODE rier;) 22.40 7 cm åpning, og 23.00 full åpning, 23.28 var hun født!!! Heftig!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Når j fødte på fredag hadde jeg ingen tegn, hode var ikke festet eller noe. Litt små rier på dagen bare, men ble sendt hjem for det var bare kynnere, og ingen tegn nedentil, så var sikkert lenge igjen:p haha, det trodde di... Dette var klokka to, 21.50 var jeg tilbake, 22.10 null åpning, men GODE rier;) 22.40 7 cm åpning, og 23.00 full åpning, 23.28 var hun født!!! Heftig!!!

For to dager siden hadde jeg ingen tegn.. nå henger jeg over doskålen og har fått smårier. Kunne gå noen dager før han var ute siden riene er så små fikk jeg også beskjed om.. Men nå skjer det hvertfall ting, selvom kvalme og oppkast ikke er det helt store.. :)
Håper jeg er like heldig som deg! :D

Jeg begynte dagen også med oppkast og kvalme ;)

Back
Topp