Ingen metthetsfølelse ??

WerA

Blir kjent med forumet
Er passert 9 uker har vert kvalm de siste 3 ukene ca..spiser litt her og der hele dagen.men jeg blir aldri mett i magen hvis dere skjønner..får nesten mær sult kvalme sug av å spise.‍♀️Andre som har det sånt eller har hatt det..håper så inderlig det gir seg til andre trimester...

Er passert 9 uker har vert kvalm de siste 3 ukene ca..spiser litt her og der hele dagen.men jeg blir aldri mett i magen hvis dere skjønner..får nesten mær sult kvalme sug av å spise.‍♀️Andre som har det sånt eller har hatt det..håper så inderlig det gir seg til andre trimester...

Jeg har det på samme måte, men føler at det begynner å slippe taket nå (10+5) :) Det er en sånn konstant følelse av å være kvalm og sulten, ikke sant?

Jeg har det på samme måte, men føler at det begynner å slippe taket nå (10+5) :) Det er en sånn konstant følelse av å være kvalm og sulten, ikke sant?
Ja konstant kvalm og sulten samtidig...sulten går ikke vekk om jeg spiser.blir litt despo

:wtf:
God og høre at det slipper tak..orker ikke gå sånt i evigheter

Kvalmen pleier å slippe på meg, men blir aldri mett når jeg er gravid så regner ikke med at jeg blir det nå heller. Helt håpløst og fort gjort å legge på seg en del.

Jeg et motsatt! Blir mett alt for fort! Heldige de med en mellomting haha

Har hatt det sånn i flere uker! Kvalm og sulten, så spiser jeg og ender opp med å bli mer kvalm og mer sulten... :bored:12+0 idag :Heartred

Back
Topp