Ingen mens, negativ test

Lilleminsten

Flørter med forumet
Hei. Jeg er nå på dag 5 over mens. Negativ test. Sliter med kvalme innimellom, går oftere på do og vondt i bryst. Har også kramper i magen. Syklusen min er ganske så nøyaktig og pleier ikke å være overtid. Da kommer det heller dagen før, aldri vært en dag over.

Hvor lang tid kan det ta før testen viser positivt?

Hvilken test har du tatt? Normal sin og RFSU er dårlige/lite sensitive.

Med min forrige fikk jeg ikke positiv test før uke 6! Men tror det også var med slike strimler... prøv en anna type :-)

Selv om syklusen vanligvis er helt nøyaktig, så kan man plutselig ha fått en syklus uten eggløsning eller forsinket eggløsning.
Noen ganger av spesielle grunner (stress, medisiner, sykdom etc), men ofte nok tilsynelatende uten grunn.
Det er frustrerende, men trenger ikke ha noe årsak.

Med mindre du har bekreftet eggløsning, så kan det bare godt være kluss i syklusen som gjør alt dette.
En test ville vanligvis blitt positiv til nå, om du hadde eggløsning til normal tid. :) Men alt kan jo skje, og kan jo også være at du ble gravid på en forsinket eggløsning også.
Fortsett å test litt nå og da, frem til evt testen blir positiv eller mens kommer.

Testet positivt 24 februar. Tok test som viste 3+. Veldig usikker på når termin er. Fikk en blødning etter 11 dager som varte i 6 dager. Men ikke så mye, men tenkte likevell at dette var mensen. Det kan det umulig ha vært når testen viste at jeg var 3+ regner med jeg er mellom 9-11 uker på vei i morgen. Legekontoret ville ikke ta meg inn før uke 12, til tross for at jeg ikke aner når det er har helsigvis en time hos legen på onsdag og håper hun kan henvise meg til ultralyd da

Testet positivt 24 februar. Tok test som viste 3+. Veldig usikker på når termin er. Fikk en blødning etter 11 dager som varte i 6 dager. Men ikke så mye, men tenkte likevell at dette var mensen. Det kan det umulig ha vært når testen viste at jeg var 3+ regner med jeg er mellom 9-11 uker på vei i morgen. Legekontoret ville ikke ta meg inn før uke 12, til tross for at jeg ikke aner når det er har helsigvis en time hos legen på onsdag og håper hun kan henvise meg til ultralyd da

Lykke til ❤️ Bare å si at du har hatt uregelmessig mens og ikke vet hvor langt du er på vei. Også, skal du jo henvises til offentlig TUL, så du skal da få komme inn tidligere. Men du kan jo evt høre med jordmor også.

Lykke til ❤️ Bare å si at du har hatt uregelmessig mens og ikke vet hvor langt du er på vei. Også, skal du jo henvises til offentlig TUL, så du skal da få komme inn tidligere. Men du kan jo evt høre med jordmor også.
Tusen takk:Heartred Lov å håpe. Kjenner jeg trenger å få vite hvor langt jeg er på vei

Hadde du noe misstanke om at du var gravid, tiltross for at det tok noen uker før du fikk positiv test?
Hadde du noen symptomer eller var alt "fint" ? Ser jo at du hadde symptomer før uteblitt mens, men hva med etter du fikk den?

Back
Topp