Ingen med positiv test enda?

123Kjør!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Er vel like før noen "flytter inn" hit nå :-) Jeg har ikm 22-23 sept, så håper på positiv test på søndag. Termin vil da bli rundt 5.juni, og junibaby ville vært helt topp!!

Jeg hadde EL på lørdag. Så litt tidlig for meg enda:-(

"Prøvd siden april 2012... En BO.."

Ikm 24-25 sep ;) termin blir da rundt 4-5 juni :)
Blir sååå spennende å se i og med vi ikke har prøvd iherdig denne gang :p :/

Ikm 25. så bittelitt tidlig å teste enda ;) hehe. Men har bestilt graviditetstester på nett, så venter spent på posten de nærmeste dagene :D

Har ikm 23 september :) venter på tester i posten ;)

Har trua, har ømme pupper og murringer :D

Har el rundt 23.sept og håper på på junibaby :)
Får vi det til er termin ca 23.juni..

Er nettopp ferdig me EL, så det er bare å vente her :) Ikm 27/28 september (sen EL, så ikke heelt sikkert). :)

Testa 2 dager allerede og er bare 7dpo :rolleyes::rolleyes: har en del symtomer så hååååper. Får isåfall temin 1 juni :D perfekt!!

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013

Ikm 23. Her også ;)
Puppene sprenger snart, første jeg gjør etter jobb er å forte meg hjem og kaste bh'n. Stikkinger/murringer i magen og trøtt hele tida.
Krysser hele meg denna gangen. Er jo tross alt pp 20 :/

Elweze
PP 18

Jeg har fått svakt positive tester i tre dager nå, men har absolutt ingen symptomer på graviditet :p testet akk positivt nå utpå dagen, fortsatt svakt men er en strek det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer! Håper å følge etter :-)

Ikm 23. Her også ;)
Puppene sprenger snart, første jeg gjør etter jobb er å forte meg hjem og kaste bh'n. Stikkinger/murringer i magen og trøtt hele tida.
Krysser hele meg denna gangen. Er jo tross alt pp 20 :/

Elweze
PP 18

Da synes jeg virkelig du fortjener positiv test denne gangen! Krysser fingrene :-)

Håper å komme inn her og :) har EL i løpet av neste veke håper eg!!!

Jeeeg! Har planer om å holde meg her så lenge knøttet har planer om å holde seg inni her!! :))

Denna gangen krysser jeg enda mer.
Er 3 dager over nå, men venter litt til med å teste.
Orker ikke bli skuffa så tili i uka :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp