Ingen matlyst...

Frumammaliv

Betatt av forumet
Hva spiser dere når matlysten ikke er der men man blir kvalm om en ikke spiser??
Like vanskelig hver gang.. ikke lyst å spise, angrer på det like mye hver gang og er enda vanskeligere å finne noe å spise når kvalmen først er der :-p

Samme problemet her:confused: inget som frister, men må spise for å stagge kvalmen en del...ikke så lett.

Kok pasta-penne.
Skjær opp en halv løk og to fedd hvitløk.
Fres i olje i panna til de er gyldne og myk.
Tilsett så mye tomatpure du vil ha.
Surr en stund.
Tilsett nesten en pk fløte.
Kok opp.
Tilsett pepper,salt,paprikakrydder,løkpulver og chilipulver.
Ha oppi raspet ost(jeg bruker parmesan, men vanlig hvitost er også godt).
Tilsett pasta-penne.

Nyyyt<3 Kunne spist dette 3 gang om dagen hver dag

Har den siste uken spist havregryn med yogurt!
Gir næring lenge, og for meg minsker det kvalmen litt, føles iallefall sånn. Det er også ekstremt lett å tilbrede, pluss at jeg klarer å ta piller med maten.
:happy:

Rugsprø med kokt egg og masse kaviar hjelper her. Ellers går det mye i salt chips og smågodt. Alltid spist godteri da jeg var kvalm som lita og det har alltid fynka hos meg:joyful:

Klarte spise en halv yogurt ista. Men ingenting frister, likevel klarte jeg å spise to boller og potetgull ista forsi jeg var resd kvalmen ble verre om jeg ikke fikk noe mat i magen :p

Kok pasta-penne.
Skjær opp en halv løk og to fedd hvitløk.
Fres i olje i panna til de er gyldne og myk.
Tilsett så mye tomatpure du vil ha.
Surr en stund.
Tilsett nesten en pk fløte.
Kok opp.
Tilsett pepper,salt,paprikakrydder,løkpulver og chilipulver.
Ha oppi raspet ost(jeg bruker parmesan, men vanlig hvitost er også godt).
Tilsett pasta-penne.

Nyyyt<3 Kunne spist dette 3 gang om dagen hver dag
mmmm, mulig jeg må lage dette idag :)

Rugsprø med kokt egg og masse kaviar hjelper her. Ellers går det mye i salt chips og smågodt. Alltid spist godteri da jeg var kvalm som lita og det har alltid fynka hos meg:joyful:
Bare glem det jeg sa om smågodt:wtf: trykte i meg en hånd med smågodt i sta og aldri vært så kvalm som nå:wacky:

Jeg er så kvalm:depressed::grumpy: Må få i meg mat for å holde kvalmen nogenlunde i sjakk, men det er ikke lett når alle smaker og lukter gir meg brekninger. Ingenting frister. Det eneste jeg får i meg den første halvdelen av dagen er frøknekkebrødene til coop, med smør og spinat på:hilarious: Interessant valg, som jeg neppe ville spist til vanlig!

Nam! Godt forslag med pasta.. det er faktisk noe jeg tenkte jeg skulle søke opp, noen digge kreamy pasta oppskrifter! Men mulig jeg bare kjøper noen sånne ferdigposer i frysen så jeg kan steke, for jeg har ikke energi, og når jeg blir sulten så må jeg ha mat med en gang :-p nå spiser jeg en pakke pommesfrites liksom...

Nam! Godt forslag med pasta.. det er faktisk noe jeg tenkte jeg skulle søke opp, noen digge kreamy pasta oppskrifter! Men mulig jeg bare kjøper noen sånne ferdigposer i frysen så jeg kan steke, for jeg har ikke energi, og når jeg blir sulten så må jeg ha mat med en gang :p nå spiser jeg en pakke pommesfrites liksom...
Pasta er himmeln! Pasta Alfredo(?) er også nydelig :D

Back
Topp