ingen matlyst.

Maimamma<3

Kommende Mai mamma, Gleder meg :D <3
Mailykke <3
helt merkelig. har overhodet ikke hatt kvalme.. Men jeg klarer ikke å spise av og til. alt jeg putter i munnen smaker mugg :( uff...
fler som opplever noe lignende?

Ja noe mat smaker ingen ting. Eller vondt. En blir skikkelig skuffa !!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har en rar smak i munnen, smaker som dårlig ånde (uten at jeg har det i følge samboer) eller metall på en måte. Ødelegger smaken på all mat jeg normalt liker, så sliter med å finne alternativer. Det positive er at jeg som er overvektig har gått ned noen kilo isteden for opp:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har det også slik, men tvinger i meg mat da jeg bli dårlig uten regelmessig påfyll...Alt smaker dritt...

Merker det veldig godt på brød om dagen!! Brødet kan være helt ferskt allikevel syns jeg det lukter mugg og må bokstavelig talt tvinge det i meg. Noe som er kjemperart siden brød var det eneste som gikk ned for to-tre uker siden :p
Så her går det i first price baguetter og nudler .. Og sjokolade. Pizza funker og. Men ellers er det jaggu ikke stort som går ned gitt.

Kjøttdeig og tykk smeltet ost (som på pizza) byr meg så sykt i mot!!!

Samme her ingen kvalme men orker ikke tanken på ordet mat engang prøver å tvinge meg men bare jeg ser eller hører navne på mat så vil jeg bare komme meg vekk derfra

Sent from my iPad using BV Forum

Har hatt det med lillebror helt til slutten, gikk mye ned pga det (har nok), ville spise men klarte nesten ingenting....
Begynner å ha det litt det samme nå, har innimellom litt matlyst, men klarer ikke mye mat og er småkvalm innimellom...
Tror nok ikke det er noe å gjøre med det...

Jeg får også den der metallsmaken i munnen, noe som gjør at brødmat og lignende ikke er noe godt. Det som funker for meg er mye friske frukter og bær, f.eks jordbær, appelsin, druer, bringebær, sure epler osv. :-) og yoghurt naturell av alle ting. :-)

Jeg har det også sånn. Det er ingenting som frister, og om det en sjelden gang er noe jeg har skikkelig lyst på så blir jeg mett med en gang.

Jeg har en sur smak i munnen hele tiden :/ Det kommer sikkert pga oppkast.. Men jeg klarer ikke spise frukt, bær, yoghurt og egentlig alt som er syrlig :( Til og med lakris som er salt har begynt å gi meg den smaken...

Jeg lever på sjokolademelk for tiden :P

Er kvalm men heldigvis ingen oppkast (Y) sulen men ingen ting frister. Like greit, har alt for mange kilo igjen fra første svangerskap, da jeg bodde på cafe å hadde cravings på stratos :P

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

begynner å bli litt bedre for meg nå :) men hjemmelaget pizza og enkelte ting, går bare ikke ned lenger. men men, får i meg mat :)

I dag har jeg ikke hatt noe matlyst. Akkurat som alt vokser i munnen på meg. Men kjøpte meg en burger på mcd. Den eneste jeg har klart å svelge i dag... Bedre enn ingenting. :)

Samme her, hjemmelagd pizza "vokser" i munnen :p

uff.. var en av mine favoritter før jeg ble gravid :P
Risgrøt var jeg ikke særlig glad i før, men det går ned på høykant :P

Back
Topp