Ingen mat

febbaby

Elsker forumet
Septembermødre <3
Dette er 2 dagen jeg ikke klarer å spise. Fikk i meg litt chips i går kveld som jeg klarte å holde nede.
Er gal kvalm og spyr.
Men jeg klarer å drikke vann osv.
Hvor lenge kan man gå slik ?
Noen tips ?

Har prøvd seaband og ingefær. Det funker ikke...

Huff det hørtes ille ut, skjønner godt du blir lei.. Kontakt lege og be om kvalmestillende :-)

ja, få kvalmenesstillende, varer det lenge, blir du innlagt for å få intravenøst næring... Skjedde 2ganger i mitt forrige svangerskap...

Jeg har tenkt på vårrull i hele dag, så mannen fikset :)

Og jammen klarte jeg å få i meg en :)

Men takk for tips :)
Trodde ikke man trengde intravenøst så lenge man får i seg væske ? Eller ?

Prøvd deg på kald is? Også lett å spy opp igjen... :/

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Så bra du fikk i deg litt mat.... Og snill mann! :-) Jeg sliter også, men går litt bedre om kveldene, så da prøver jeg å få i meg litt. Syrlig frukt og bær funker noen lunde her.... Ellres er det bare å nytte på om det er noe som helst mn får lyst på......

Ja nå har jeg tiligmed krøpet til korset og funnet frem postafen reisesyketabletter.
Så venter spent på å se om de virker !

kommer ann på hvor lenge det varer :) men så fint du klarer å spise noe. :)

Levde på vaniljeis, cola og postafeen en periode sist. Ikke akkurat anbefalt kosthold men som jordmor sa: bedre enn ingenting. Man lærer seg etterhvert å unngå noen typer mat, selv om det er godt der og da er feks taco et helvette å sende i retur.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Haha ja må tenke på hvordan det er i retur :p
For eks iste jeg drakk i dag, fytti så sterkt når det kom i retur !!
Holder meg til vann ja !

Sniker litt fra juli, men da jeg var kvalm hjalp det utrolig mye med B-vitamin kompleks brusetabletter fra apoteket.. Tok en med en gang jeg våknet og det gjorde dagen min ofte mye bedre :)

Back
Topp