Ingen mat frister..

Uff Unnskyld :(
Krysser for at lille spire har klort seg fast ♡

håper det ja:) helt forskjellig disse to svangerskapene. forrige var huden kvisefri, vanskelig å få i seg mat, spise nesten bare frukt, kjøtt var ekkelt, slet med å sovne, ømme bryster som vokste. denne gangen er mat ikke noe problem foreløpig, men lyster litt annen mat enn før. har nesten helt hvite lepper, masse kviser, kan ikke reise meg fort for da kommer blodtrykksfall, venter å venter på kvalme da:) er skikkelig overfølsom! sstarta å grine foran sjefen når han spurte om alt var bra:knegg:

blir helt sprø av å gå å kjenne etter symptomer...

Agurken du tenkte på? Babytomater og paprika er også innafor, men det er mer lunch.

Jada, prøver iallefall å få i meg kcal til middag, det monner liksom ikke så mye med en agurk.

kaffe med melk og litt agurk:joyful:

håper det ja:) helt forskjellig disse to svangerskapene. forrige var huden kvisefri, vanskelig å få i seg mat, spise nesten bare frukt, kjøtt var ekkelt, slet med å sovne, ømme bryster som vokste.

blir helt sprø av å gå å kjenne etter symptomer...

Kjenner til det med kjøtt! Ikke all slags heldigvis, men noen typer blir jeg kvalm bare av å tenke på... ;-)

Kjenner meg igjen her ja. Sulten hele tiden, men har absolutt ingen matlyst, ingenting som frister :( Men så er jeg ikke kvalm heller, så frykter dette er bare oppbygging til kvalmen som kommer snikende :/

Frister det med smoothie?
Da kan du putte oppi vanlijeyoghurt (eller annen smak), avocado, gulrøtter, spinat (hvis du bruker kiwi som maskerer smaken), havregryn og andre sunne ting, sånn at du får i deg en del næring. :)
(Det er lett å få opp igjen også, skulle kroppen protestere.)

Kjenner meg igjen i det men mye av maten gjør meg kvalm... Sist blei eg et matmonster og frisk som bare det

Back
Topp