Ingen maibaby men endelig vet jeg den kommer snart! :)

June anette

Betatt av forumet
Var på overtidskontroll på fredagen og siden jeg hadde kjent litt lite liv i det siste, måtte jeg tilbake i dag for ny CTG. Alt var helt fint! Siden det vart så mye stress på fredagen og alt bare handlet om lite liv, var det en skuffende tur.. Fikk ikke vite noe som helst, og en ganske grinete jordmor! Ikke hva jeg ønsket meg! Håper jeg slipper å se henne når jeg skal føde! Men i dag da jeg kom, var det en ny jordmor og ny gynekolog! Heldigvis! :) Han hadde avtalt med min jordmor her på plassen at jeg ikke skulle gå så lenge over, så hvis det ikke har skjedd noe til tirsdag, skulle jeg ringe han gynekologen og få avtalt time til igangsetting onsdag eller fredag :) Også tok han en ny UL så nå fikk vi vite vekt :) Ca 3700.. Veldig fornøyd med dagen og gleder meg til lillegutten kommer utti uken :)

Så bra! :-)
Det er helt utrolig hvor stor forskjell det kan være på jordmødre og leger asså. Noen er skikkelig ålreite andre skjønner man ikke helt hvorfor har valgt seg det yrket lissom...
Regner med at det blir baby på meg i løpet av uka også, 7 dager på overtid i dag.
Var på kontroll på fredag, ble strippet, men det har dessverre ikke gitt resultater, skal på ny overtidskontroll i morgen tidlig. :-)

Ja, jeg syntes bare hun på fredagen var teit å negativ! Hun strippet meg, men til ingen nytte.. Fikk ikke så mye som en liten masrie engang.. Huff, 7 lange dagen! Jeg er bare 4. Han gynekologen er i mot at gravide skal gå så lenge over tia, så derfor er jeg nok extra heldig som fikk han i dag :) Hun jordmora på fredagen mente at det absolutt ikke var snakk om noe igangsetting på meg med det første! Men HAH! In ur face, sure kjærring :p Huff, hehe neida :p Kanskje hun bare hadde en bad day.. Håper det, i tilfelle jeg er så uheldig å får henne når jeg skal føde.. :p

Ha ha ha, ja det hadde vært noe å få henne som fødselsjordmor - blah! Får ikke håpe du er så uheldig.
Med førstemann så ble jeg satt igang pga svangerskapsforgiftning så hun kom 9 dager før tiden. Med andremann så ble jeg strippet 8 dager på overtid, fikk rier kvelden etter og han kom på formiddagen 10 dagen på overtid.
Ettersom den igangsatte fødselen var veldig vond veldig lenge i forhold til det å gå naturlig i fødsel, vil jeg helst at dette skal gå av seg selv, men jeg vil samtidig at han skal være ute før det har gått 14 dager. Så jeg håper de prøver å strippe meg en gang til før de eventuellt setter i gang 10 - 12 dager på overtid. :-)

uff, nå håper jeg dere på overtid snart føder! er så tungt å gå over, gikk selv en uke over med gutten så been there done that! 

men da blir det uansett fødsler på deg og hestejenta neste uke  hihi

heier på dere emoticon

He he he, takk for den Lady On Heels, trenger litt ekstra heiing fram mot målstreken her tror jeg! 

bra du fikk en positiv lege da.'

lykke til til dere!! håper det skjer noe snart!

Back
Topp