Ingen mage og hvor ble det av symptomene??? Bekymret...

bea77

Andre møte med forumet
Er 10+6 uker på vei og kvalmen, trettheten og de ømme brystene er som forduftet... Det gjør jo selvfølgelig hverdagen litt lettere at energien er på vei tilbake, men jeg bekymrer meg for dette. For hvor er "magen"? Kan huske når jeg gikk gravid med de to andre barna mine, så hadde jeg en liten "klump" til mage når jeg lå på ryggen rundt disse tider, men den er ikke der nå... Hva med dere andre, har dere en liten mage? og når tror dere at jeg kan forvente at den kommer tilsyne? Skal på kontroll neste onsdag, så håper jeg får bekreftet at alt er ok med den lille spiren.

Skjønner tanken din, men håper alt er i skjønneste orden likevel.
Jeg har hatt symptomer helt fra jeg ble gravid, og jeg har de ennå. Kvalmen begynner heldigvis å slippe litt taket, men puppene er kjempe ømme. Jeg har fått mage og må allerede bruke mammabukse. Syns det var litt tidlig, men sånn er det nå. (Jeg er 10 +1)
Hvis du engster deg veldig bør du ta en sjekk. Krysser fingrer for at mini koser seg i magen din :0)

Jeg er 16 uker nå, men ennå ikke fått mage. Symptomene har kommet og gått. Noen dager har jeg ikke følt noe som helst og energien var brått tilbake..to dager senere har jeg bryster fra helv.. igjen og bare brekker meg.

Enig i at du bør ta en sjekk om du er redd :-)

Tror nok det bare skal nytes! 

Her har jeg ingen symptomer omtrent, bare gravid utfloden, ekstra følsom, puppene lekker litt og jeg kan tilsynelatende sove hele dagen. 
Da jeg ligger kjenner jeg liten bump nederst, omtrent som om blæra mi alltid er full, men ellers er det ikke noen mage her heller, og jeg ligger bare 6 dager bak deg :D 

Kvalmen skal jo ikke vare evig, det skal ikke ømheten eller trøttheten heller, alle disse tingene skal jo normalt sett roe seg :) Før vi vet ordet av det klager vi på vann i kroppen og at magen er så stor at vi nesten ikke kommer inn i dusjen 

Skjønner du blir bekymret men alt er sikkert i orden :)

Jeg har enda ikke hatt noe særlig symptomer og bekymrer meg også men skal vel bare være glad :)

Back
Topp