Ingen mage enda?

Karroaa

Betatt av forumet
Jeg har aldri vært gravid før, men er uke 11+6 (12) (i følge appen) men har absolutt ingen antydning til mage.. Har hatt veldig lite symptomer, bare ømme bryst og veldig trøtt. Nå den siste uken har jeg vært kvalm. Men det som bekymrer meg er at magen min er ikke forandret.. Er ikke hard eller noen ting.. Hørte hjertelyd i uke 8.. Er det normalt å ikke kjenne eller se noe på magen?

Jeg hadde heller ikke antydning til mage før rundt uke 15 da jeg var gravid første gang. Noen får jo stor mage andre små. Alt er normalt:)

Jeg har heller ingenting. Ingen symptomer andre enn det du gar hatt. Og jeg så en sprellende baby forrige fredag. Er i dag 11+3. Eller 11+4 siden klokka er over 12:)

Med nr 1 hadde jeg ikke mage før langt uti svangerskapet! Nå fikk jeg mage da jeg var 6 uker på vei:p

Med nr 1 hadde jeg ikke mage før jeg var 5mnd på vei.. Nå derimot skulle man tro det var mange der inne

Er 11+2 nå og veldig slank. Ingen antydning til mage. Er kanskje ikke like paddeflat som før, men fortsatt veldig flat. :-/

Er 13+2 og har så vidt fått litt mage.
Er 3 gangs, kom fort sist.
Men nå er minsten min 7 år,så er en stund siden sist.:-)

3. Gangs kun mage på kvelden (luft). Er 13 uker og så et bankende hjerte i dag <3 lite symptomer ellers :) godt å se det er flere! Husker ikke hvordan det var med de to andre :D

Jeg tenkte samme som deg gravidnr1 da jeg bare kom i uke 11 og uke 12, men alt er normalt.

Jeg er nå snart i uke 14 (på søndag) og jeg har bare så vidt fått antydning til mage. Den vises egentlig ikke så veldig mye, men på kveldstid er jeg som oftes mer oppblåst og da kan jeg se en pittelitten mage. Dette er min første graviditet.

Du får være tålmodig, før du vet ordet av det, er både magen og mange babyspark der :)

Jeg er 13 uker og det er godt synlig at jeg er gravid, men første gang var jeg vel 15 uker før det viste noe særlig.... Det er så forskjellig, eneste som går igjen hos de fleste er at magen kommer tidligere når en har vært gravid før ( men heller ikke d stemmer for alle....)

Er 11+5, ingen synlig mage for omverden, (mer enn det jeg hadde:confused:), men jaggu begynner buksene å bli litt trange!!;)

Er 13+3. Førstegangsgravid og overvektig fra før. Føler meg mer oppblåst, men ser ikke at jeg har fått større mage enda. Bare kjennes ikke ut som det er så lett å holde inn magen som tidligere.

Jeg blir fort stor også vokser den saktere. Andre har det omvendt. Der magen ikke poppe ut før uke 20, eller uke 30

Back
Topp