Ingen mage [emoji85]

Mamma til to gullgutter

Elsker forumet
Junilykke2018
Skjønner at dette er veldig individuelt fra person til person, men nå er jeg gravid for andre gang og lurer på når magen vil vises?[emoji85]
Jeg er 11+4 i dag. Tok lite bilder av magen sist jeg var gravid, så jeg husker ikke..[emoji5]

Dere som har fått en fra før; vistes magen tidligere andre gang enn første? [emoji173]️

Andregangs, jeg mener jeg har en annerledes klump. Men ikke direkte mage. På morgenen etter å ha vært på do så er den nesten borte. 10+6

Jeg trodde jeg begynte å få mage nå, men det viste seg å være fordi jeg ikke hadde vært ordentlig på do :P .. (9+5) men jeg har en liten klump nederst på magen om morgeningen når blæra er helt full. Nå har jeg nettopp tisset, og kan kjenne at «det er noe der» men ingen ordentlig klump.

Forrige gang ville jeg helst ha mage fra positivt test :P så jeg frem provoserte mage hele tiden. Men jeg tror jeg begynte å få mage mage rundt uke 14.

Første gangen fikk jeg en liten mage i uke 21. Nå er jeg i uke 13 og den syns fortsatt ikke.. Gleder meg til en liten mage<3

Fikk ikke mage før jeg var 5-6 mnd på vei med både førstemann og andremann

Andregangsgravid, husker ikke når magen kom sist. Var en gang etter uke 15 i alle fall. :p Har ikke noe nå, annet enn luft- og fleskemage. Vil også ha gravidbump, helst nå! Er 12+4.

Back
Topp