Ingen kvalme

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Er det noen andre som ikke er kvalm i det hele tatt? Jeg har ikke vært kvalm en dag så langt, er 9+2, og har flere ganger tenkt "er jeg egentlig gravid?". Hadde liksom innstilt meg på at nå som jeg var blitt gravid, så ville jeg bli kvalm. jeg har andre symptomer som ekstrem trøtthet, litt stikk i underlivet og ømme pupper. Selv om sistnevnte har roet seg litt i det siste.

Har vært litt "uggen" noen dager, men aldri kvalm :) er nå 11+6 så da slipper jeg kvalmen mest sannsynlig :) tenkte det samme som deg når jeg ble gravid, men noen slipper visst unna :)

Har vært litt kvalm, men ikke plagsomt egentlig.
Jeg er den som blir slått ut av trøtthet og null energi i noen uker. Begynner å få tilbake formen nå heldigvis.

Jeg er i samme båt.. Ikke noe kvalme,bare litt uggen. Mine symptomer er litt ømme bryst,litt stikking nedentil og litt uggen.. Men ikke noe trøtt eller sliten osv..
Jeg tok en ekstra ul på priv Klenikk,Fordi jeg tenkte at alt var stoppet,jeg hadde jo ikke symptomer,men ul i går viste at alt var meget bra❤️ vi er heldige som slipper kvalmen

Godt å høre at det kan fint være normalt, skal prøve å sette litt mer pris på det da :D jeg skal på tul 9 februar, da er jeg 11 uker.

Kan bare snakke for meg selv, men; vær inderlig glad for at du ikke har hatt plager med kvalme/oppkast! Jeg har kasta opp hver eneste dag, gjerne opp til fem ganger (!) i 1,5 mnd, så ga oppkastet seg i en ukes tid, men nå er det tilbake! Er i dag 14+1 og hadde så inderlig håpa på at det skulle væra over :(

Jeg er ikke noe kvalm. Blir kvalm hvis jeg ikke spiser, og da spyr jeg. Har spydd to ganger i svangerskapet bare, og kan ikke klage på det :P

Back
Topp