Ingen kvalme og lite symptomer - flere?

IngiManathingi

Gift med forumet
Jeg er over 9 uker på vei og er omtrent ikke kvalm, ikke som mange av dere andre ihvertfall. Jeg blir ofte kvalm når jeg blir sliten, men ikke værre enn det.
Men er veldig sliten da, orker nesten ingenting før jeg må hvile meg lenge. Oppblåst er jeg og, har mageknip og promper i vei! Hadde mensmurring i fire uker, men det virker som om det har gitt seg nå.

Ellers ingenting. Føler jeg har sluppet billig unna som ikke er noe særlig kvalm, men lurer jo og på om det er flere som har det som meg her??

Jeg mistet alle symptomene for 2 uker siden ca.
Jeg er litt bekymret ettersom legen ikke fant hjertelyden på fredag[8|]

Det er mye man kan bli redd av i vår situasjon=)
Men sånn som jeg har forstått det er det mange som ikke hører hjertelyden før mange uker enda!

Jeg også har sluppet unna det verste [:D] Er svimmel og sliten og fryktelig trøtt, men slipper den voldsomme kvalmen. Føler meg heldig, og nyyyyter det

heller ingen symptomer .. heller ikke noen mage enda dette er mitt andre barn .. så begynner å lure litt i grunn ..

Jeg har ikke vært kvalm bortsett fra bittelitt i uke7[:)] Var kjempe bekymret for dette, men ser jo ut til å gå bra. Dessuten er det faktisk 1/4 som ikke er plaget med kvalme. Men man hører jo stort sett om de som har det aller verst!

Ellers har jeg vært litt ekstra trøtt, men det har egentlig også gitt seg. Nå merker jeg det bare på at jeg må tisse mye oftere enn i begynnelsen (fikk ikke den der tissetrangen alle snakker om før jeg var 10 uker- sikkert fordi jeg hadde bakoverbøyd livmor frem til da, og ikke hadde noe som presset på blæren). Ømme bryst gå seg for flere uker siden også, så jeg har vært en av de heldige.

Eneste ulempen med å være "heldig" er at man blir ekstra bekymret og nervøs hele tiden! Og det er et slitsomt symptom i seg selv[8|]

Men vit at det er mange som har det som deg!!![:)]

Jeg har å veldig få symptomer på at jeg er gravid, og jeg skal vell ikke klage? [;)] Eneste jeg merker er at jeg er oppblåst, er helt sinnsykt trøtt og at jeg har fått 2 "digre" meloner midt på kroppen [:D][8D]

Så kjekt å høre at det er flere som har det likedan!
Vi er virkelig heldige og får bare nyte det!!

Jeg har heller ingen særlige symptomer. Har vært litt kvalm innimellom, men sluppet veeldig billig unna føler jeg. Har vært litt ekstra trøtt, hatt ømme bryster, men det er stort sett det. Og dere har helt rett - da blir man jo bekymret for det! Klarer liksom ikke helt å nyte at jeg ikke er kvalm og uggen, men regner med at alt er bra siden jeg verken har hatt smerter eller blødninger. Og jeg så hjertet til lille spire banke som bare det på ultralyd i uke 6+5 [:)]

har ingen symptomer jeg heller. Hadde litt menssmertelignende ting i begynnelsen men nå er det borte. Nå sitter jeg igjen med en GRUSOM hjertebank omtrent hele dagen.. men veit i grunnen ikke om det er noe "gravid symptom" :p

Back
Topp