Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan være helt grusomt når man ikke orker noe ting og hater og se at andre gjør alt .. Og jeg bare ligger derFølte meg sånn i første trimester!
Ja det er grusomt, men viktigste nå er at du hviler og tar vare på deg selv. Håper du føler deg bedre snartKan være helt grusomt når man ikke orker noe ting og hater og se at andre gjør alt .. Og jeg bare ligger der![]()
Burde vell Kansje være flinkere til og hvile meg oftere som du sierJa det er grusomt, men viktigste nå er at du hviler og tar vare på deg selv. Håper du føler deg bedre snart![]()

Hva er HB?Har du målt hb/jern?![]()
Hb er hemoglobin i blodet. Sjekkes med jevne mellomrom på kontrollene. Kan sjekke helsekortet ditt for om det står noe resultat derHva er HB?
Har lurt på om det er faktisk noe jeg mangler
Men skal på ul over helgen, så tenkte og snakke med de ang det, og jordmor 1 april..
Så det er jo ikke så lenge til heller![]()
Alt har vært og sett fint ut, men få høre over helgen med de,, ingen har sagt det skulle være lett og gå gravid hellerHb er hemoglobin i blodet. Sjekkes med jevne mellomrom på kontrollene. Kan sjekke helsekortet ditt for om det står noe resultat der![]()
BlodprosentHva er HB?
Har lurt på om det er faktisk noe jeg mangler
Men skal på ul over helgen, så tenkte og snakke med de ang det, og jordmor 1 april..
Så det er jo ikke så lenge til heller![]()