Ingen kontroll over kroppen

Sire22

Blir kjent med forumet
Noen andre som har det slik? Jeg føler jeg ikke har noen som helst kontroll, jeg vet ikke hva jeg kan spise, hva jeg kan gjøre av aktiviteter uten å bli dårlig. En dag blir jeg dårlig av noe jeg spiste dagen før som jeg da ikke ble dårlig av da. Er veldig frustrende! :o Er 13 uker idag, å venter på at formen skal bli bra og jeg kan ta litt kontroll over kropp og liv ijenn, nå er det den lille i magen som styrer alt :) Lille kan nå vente til h*n blir født ;)
Føler meg frustrert! :o :)

Det kan jeg godt forstå. Har dessverre ingen gode tips, men vil ønske deg god bedring og et godt svangerskap!

Er 16 uker og ingen kontroll i 11 uker nå, desverre ingen tips herfra.
God bedring :)

Nei, er vel ikke så mye å gjøre med det :/ Får bare holde ut å satse på at formen blir bedre :) Har lyst å begynne å jobbe igjen snart :)

kjenner at jeg også ikke har noe kontroll. En dag kan jeg spise noe og dagen etter brekker jeg bare av lukten. Gleder meg til den tiden hvor jeg ikke må holde over nese for hver gang jeg går inn i kjøkenet.

Kjent på frustrasjon over å ikke kunne gjøre ting som jeg kunne før ja. Trening, jobb og hjemme.
Det er bedre nå da, men har ferie. Spent på å prøve meg på 100% jobb igjen.

Back
Topp