Ingen konemishandling her i huset...

Stibli

Forumet er livet
...snarere tvert imot! [X(]

Kl. 09.30 idag så kom sambo inn døren (og avslørte at jeg som egentlig skulle vært på skolen fortsatt lå i senga [8|]). Han klarte ikke å bevege håndleddet, takket være meg. For 1 år siden ca falt han på jobb og knakk begge håndleddene. I løpet av min "mannemishandling" i helga (type du-skal-faen-få-igjen-for-å-kile-meg [>:]) så klarte jeg å rippe opp igjen hele håndleddsskaden på den ene hånda.

Såe, enden på visen er en lang sykemelding og en lege og sjef som tror at han blir mishandla her hjemme [X(]

unskyld men jeg var ikke meningen, det er jo egentlig tragisk, stakars mannen[:(]
God bedring, og til deg, manne mishandler : fy skamm !

ORIGINAL: *Chilli*

unskyld men jeg var ikke meningen, det er jo egentlig tragisk, stakars mannen[:(]

Hahahaha, men du, den stakkars mannen-kommentaren må du revurdere, her han sitter med cola-flasken i ene hånden, pc'en godt plantet på fanget og hodet langt inni data-spill. Tror ikke han lider noen nød nei. Men det er vel kanskje bare mishandleren i meg som ikke syns synd i han

ORIGINAL: stibli

Hahahaha, men du, den stakkars mannen-kommentaren må du revurdere, her han sitter med cola-flasken i ene hånden, pc'en godt plantet på fanget og hodet langt inni data-spill. Tror ikke han lider noen nød nei. Men det er vel kanskje bare mishandleren i meg som ikke syns synd i han

he he ...hysj....jeg sier aldri stakars mann ...det var bare for å være høffelig....egentlig er manne mishandleren i meg sterkt fremme ved syke manfolk...det er det verste jeg vet...de blir bare så syke og sytete att jeg får helt noya....men kan jo vøre du har ett unntak hos deg...hi...hi

ORIGINAL: SindreSinMamma

ORIGINAL: stibli

Typiske trekk at man ikke har empati! [8D][:D]

Back
Topp