Ingen kom

ORIGINAL: Embrik`s mam

ORIGINAL: Caramelita

Så dumt ja, men det er ikke bra den ligger ute for lenge. Det legger kjøperne merke til..

Er det mange like hus som er til salgs i området? [:-]

masse til salgs ja, men vi får vente å se, flytte skal vi uansett om to mnd.
kan jo ikke bare fjerne annonsen nå, koster flesk uansett om vi ikke får solgt for å si det sånn..
en annonse i avisa koster 3000 kr, egentlig vil de ha to ute hver gang, men vi prøvde oss med en.. vi er oppi en god sum allerede[:'(]


har ikke de fleste meglere det slik at hvis dere ikke får solgt så betaler dere heller ingenting? noen bekjente av meg hadde det slik,,
 
ORIGINAL: Mayen

er det dyrt område?

kjipt dere måtte gå ned i pris da, men det kan jo lokke flere på visning, så kan jo være dere får mer likevel[;)]
masse lykke til!

nei det er vel ett av de billigere på Jæren tror jeg, men dyrt var det uansett, vi har ikke akkurat skrudd prisen til værs, betalte jo 2 mill 150 tusen og har fikset en del på utsiden, så vi blir ikke rike av å selge hehe
 
Back
Topp