Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Så dumt ja, men det er ikke bra den ligger ute for lenge. Det legger kjøperne merke til..
Er det mange like hus som er til salgs i området? [:-]
masse til salgs ja, men vi får vente å se, flytte skal vi uansett om to mnd.
kan jo ikke bare fjerne annonsen nå, koster flesk uansett om vi ikke får solgt for å si det sånn..
en annonse i avisa koster 3000 kr, egentlig vil de ha to ute hver gang, men vi prøvde oss med en.. vi er oppi en god sum allerede[:'(]
har ikke de fleste meglere det slik at hvis dere ikke får solgt så betaler dere heller ingenting? noen bekjente av meg hadde det slik,,
kjipt dere måtte gå ned i pris da, men det kan jo lokke flere på visning, så kan jo være dere får mer likevel[;)]
masse lykke til!
nei det er vel ett av de billigere på Jæren tror jeg, men dyrt var det uansett, vi har ikke akkurat skrudd prisen til værs, betalte jo 2 mill 150 tusen og har fikset en del på utsiden, så vi blir ikke rike av å selge hehe