Ingen intimsone lenger?

Pouri

Betatt av forumet
I dag hadde jeg for første gang i dette svangerskapet på meg en litt trang kjole som magen ble veldig synlig i. Og plutselig hadde jeg masse hender på magen da jeg kom på jobb!
Ja, så da var det i gang altså... Magen min er ikke bare min lenger!
 
Da hadde jeg tydelig sakt i fra! Ingen får røre magen min. Gruer meg til det skjer med meg
 
Første gang jeg opplevde det visste jeg ikke helt hva jeg skulle si. Nå har jeg også bestemt meg for å si fra neste gang det skjer. Men første gang det skjedde etter at jeg hadde bestemt meg, var det et barn som tok meg på magen, og da var det plutselig litt annerledes, det var bare hyggelig :)
 
Jeg har nesten bare mannlige kollega, og de syns dette med baby er super stas!

Har veldig lite tro på at de klarer la vær å ta på magen når den kommer.
Det er nok ikke noe jeg føler meg super komfortabel med, men samtidig så vet jeg at det er sååå velmenende og tanken er god!

Så jeg kommer ikke til å si noe:)
 
Kan ikke huske sist at noen tok på meg uten å spør om det var greit. Er mest mamma og hennes venninner jeg kan huske. Spennende å se hvordan det blir denne gangen. Jeg synes i hvert fall det det bør være naturlig at folk spør før de begynner å tafse på magen.
 
Er jo egentlig bare koselig, men samtidig er jeg ikke kjempekomfortabel med det! Tror ikke jeg kommer til å si noe, får venne meg litt til det! :)
 
Er jo egentlig bare koselig, men samtidig er jeg ikke kjempekomfortabel med det! Tror ikke jeg kommer til å si noe, får venne meg litt til det! :)
Kommer kanskje an på forholdet til kollegene og?:p kan ikke se for meg det samme skje på min jobb.. Men en blir jo stadig overrasket!
 
Ofte koselig om folk vil kjenne, men da får de jaggu spørre først. Kommer til å slå hardt ned på ukjente som begynner å kjenne. Er dessuten lite å kjenne på før babyen sparker syns nå jeg, så er bare sambo og mini som får kose mage nå (og min 3 år gamle niese som syns det er kjempestas med baby i magen, men små barn er unnskyldt).
 
Slik var det da jeg gikk gravid med førstemann. Alle skulle borti og ta på magen og var få av dem som spurte først om det var greit.
 
Syns det er rart at så mange syns det er helt forferdelig?! At folk vil ta på magen er jo ikke noe galt syns jeg. De mener ikke å være slemme, de er nysgjerrige og synses antagelig magen er flott. Og det er alle gravidmager! :)

Går bra for min del i allefall: :)
 
Ingen som tar meg på magen:) gav klar beskjed til de rundt når jeg ventet første at det var forbeholdt mannen.
Om noen hadde prøvd på jobb etc hadde jeg stoppet dem,det blir feil for meg.Ingen har prøvd heller da,for jeg viser med hele meg sikkert :p
 
Syns det er rart at så mange syns det er helt forferdelig?! At folk vil ta på magen er jo ikke noe galt syns jeg. De mener ikke å være slemme, de er nysgjerrige og synses antagelig magen er flott. Og det er alle gravidmager! :)

Går bra for min del i allefall: :)

Såååå enig :)
 
Hvis man ikke er tynn i utgangspunktet, og alltid har hatt litt komplekser for den magen, kan det fort bli litt ubehagelig og tett når folk kommer rett bort for å ta på den.... særlig når den er litt som nå, føler meg litt småtjukk enda. Magen er liksom ikke så gravid! Men som sagt, jeg synes ikke det er helt forferdelig, og venner meg nok til det!
 
Syns det er rart at så mange syns det er helt forferdelig?! At folk vil ta på magen er jo ikke noe galt syns jeg. De mener ikke å være slemme, de er nysgjerrige og synses antagelig magen er flott. Og det er alle gravidmager! :)

Går bra for min del i allefall: :)
Hadde jeg hatt gravidmage så er muligheten for en hyggeligere opplevelse for personen som tafser, men ungen ligger akkurat på hårdott området. Dvs de koser på fettet mitt. Veldig lite ålreit =P *flirer* :D
 
Hvis man ikke er tynn i utgangspunktet, og alltid har hatt litt komplekser for den magen, kan det fort bli litt ubehagelig og tett når folk kommer rett bort for å ta på den.... særlig når den er litt som nå, føler meg litt småtjukk enda. Magen er liksom ikke så gravid! Men som sagt, jeg synes ikke det er helt forferdelig, og venner meg nok til det!
Føler med deg ;)
 
Hadde jeg hatt gravidmage så er muligheten for en hyggeligere opplevelse for personen som tafser, men ungen ligger akkurat på hårdott området. Dvs de koser på fettet mitt. Veldig lite ålreit =P *flirer* :D
Jepp! You said it!
 
Back
Topp