Ingen innkalling til OUL

BabyE1

Flørter med forumet
Jeg er 17+3 i dag, men har fortsatt ikke fått innkalling til ordinær ultralyd. Er det andre som er «langt» på vei, og som ikke har hørt noe? Synes det er litt rart, men er usikker på hvem jeg skal spørre/purre på? Sist jeg var til jordmor, var jeg 7+4… Neste time til henne er ikke før om 3 uker.
 
Jeg er 17+3 i dag, men har fortsatt ikke fått innkalling til ordinær ultralyd. Er det andre som er «langt» på vei, og som ikke har hørt noe? Synes det er litt rart, men er usikker på hvem jeg skal spørre/purre på? Sist jeg var til jordmor, var jeg 7+4… Neste time til henne er ikke før om 3 uker.
Har du vært på tidlig ultralyd, da? Jordmor eller lege skal jo sende henvisning om TOUL og OUL når du er der første gang. Hvis de ikke har gjort det, så er det en feil. Da må du ringe og purre på jordmor nå, eller ringe til sykehuset direkte og høre om henvisningen har forsvunnet et sted.
 
Jeg ble fikk timene til TOUL og OUL dirkete av sykehuset. Legen henviste meg først til en ekstra kontroll i uke 6-7,pga tidligere MA.. da satte de meg opp til TOUL. Fikk ikke time til OUL ,før jeg spurte på TOUL ,da satte hun meg opp.
Så jeg ville ringt sykehuset og sjekke om de har fått henvisning, hvis du er registrert kan de nok finne time til deg..hvis ikke må du kontakte jordmor eller fastlegen.
Håper du slipper å vente så lenge.
 
Legen min henviste til TOUL, og på den fikk jeg time til OUL.

Høres rart ut at du ikke har fått time! Ville absolutt ringt og spurt.
 
Har måtte ringt flere ganger når jeg ikke har hørt noe og det nærmer seg tiden jeg må ha time. Da har de satt meg opp når heg prater med de.
 
Back
Topp