Første gang var jeg på privat ul 8+2 utrolig spent fordi jeg hadde jo tre barn fra før og dette var samboern sitt første og han hadde hatt dårlig sædkvalitet noen år tidligere med xen sin . Så dette skulle bli første og siste .
Spretter opp i stolen og har sett ul mange ganger , ikke minst er det en del av jobben min . Så jeg skjønner jo bilde lett . Ser jo det med en gang at det er stille og hun titter lenge så jeg sier det før henne at der er det ikke hjerteslag . Nei, det var det ikke og hun sa at det må ha skjedd nå eller nylig for hun målte til 8+1 det her var på en fredag , så hun da hvis jeg begynner å blø så skulle jeg ta smertestillende . Det var ikke håp mente hun fredag til onsdag var grusomme , gå på jobb med død baby i magen lissom . Jeg følte meg så ufattelig ubrukelig og tom.
Gikk fint og smertefritt med tablett og abort hjemme neste fredag . Mnd etter ble jeg gravid på ny og ny UL og da var jeg også 8+2 og alt var fint . Uke 12+2 så jeg på nytt et hjerte som sto stille . Igjen lissom … dette var visst mer sjeldent med to ma på rad når man har hatt flere svangerskap som er friske . Vi var rett og slett Max uheldig . Da fikk jeg første tablett der . Ingen blodprøver på noen. Ble gravid igjen mnd etter , men endte i kjemisk . Ble gravid to mnd etter også kjemisk . Så dro privat og fant polypper i livmoren som mulig årsak . Hun mente også at dette burde de sett på sykehuset. Ventetid for hystoskopi er lang …også har jeg blitt gravid i ventetiden . Men nå har testene hvert sterkere og jeg har tatt hcg prøver to omganger for å se stigning . Er jo fortsatt drit nervøs . Er 6+4. har bestillt ul til uke 9 for å komme over den 8 ukers kneika .
Jeg har ikke ord eller anelse på hvordan det er å miste mamma og pappa , det smerta meg fryktelig å miste bestemor og bestefar for litt siden , så har tenkt at om mor og far blir borte blir jeg ikke menneske etterpå
Huff får så vondt av å lese dette og skjønner at det blir en slik tanke . Mange klemmer