ingen hjertelyd...

Tuttlå

Flørter med forumet
var hos legen i dag å han kunne ikke finne hjertelyden...:( er 16+3 så er litt bekymret nå...

Uffda :( Skjønner du er bekymret men mest sannsynlig er alt bare fint med babyen i magen. Det hender det er vanskelig å finne lyden. Sender deg en god klem:)

D trenger ikke være noe galt, men ble du ikke henvist til sykehuset med engang da? sånn at de kan få tatt ultralyd?

Han sa bare at han ikke likte at han ikke fant det, men det var ingen grunn til bekymring...lett for han å si det, klart vi blir bekymret!! Ingen henvisning til UL, skal på ord.UL 25.mai å det er jo kjeeeeempe lenge til :( Vurderer å bestille time til privat ul men det er jo svindyrt...hmm kanskje jeg skal ringe jordmoren å høre hva hun sier..

Han sa bare at han ikke likte at han ikke fant det, men det var ingen grunn til bekymring...lett for han å si det, klart vi blir bekymret!! Ingen henvisning til UL, skal på ord.UL 25.mai å det er jo kjeeeeempe lenge til :( Vurderer å bestille time til privat ul men det er jo svindyrt...hmm kanskje jeg skal ringe jordmoren å høre hva hun sier..

har nettopp pratet med jordmor å hun sa at jeg kunne slappe helt av, og klarte jeg ikke det så kunne jeg få komme til henne i kveld:) Men det var ennå tidlig sa hun så legen burde ikke sagt som han sa :)

Ring JM ! Rart ikke legen sendte deg videre?
Det er jo ingen spøk. Det er ikke noe koselig og vente i så mange dager til.
Hvor gal skal du bli liksom???

Lykke til ! Har også hørt at det kan være vanskelig å høre hjertelyden.

Skjønner godt at det er skummelt :( 

Men:
Jeg lå og hørte på hjertelyden for en uke eller noe siden, var da 16 + noe, og fant den lett. Men den lille drev og sparket masse i doppleren. Plutselig "forsvant" den, den hadde gjemt seg godt nede i bekkenet og det tok en liten stund før jeg klarte å finne det igjen. Så det trenger absolutt ikke være noe farlig :) 

Hadde bare legen latt være å sagt : dette liker jeg ikke helt... så hadde jeg aldri bekymret meg, for jeg vet at det kan være vanskelig å finne så tidlig, godt jeg har en kjekk jordmor som fikk roet meg ned ;) Så satser på at alt er bra, og dersom jeg ble usikker igjen skulle jeg komme til henne med engang :) Domme domme legn som skremte meg sånn...

Back
Topp