Ingen hjertelyd på ul men hcg etter normalen?

Løvinnens

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
Var på TUL i dag og mest sannsynlig så går ikke dette veien for oss, igjen Hun knotet noe veldig med ul-apparatet og proben, men fant altså ingen hjertelyd. Hun kunne ikke si med sikkerhet at det var dødt, skulle derfor ta blodprøver for hcg måling i dag og på mandag (for å sjekke om den synker) samt ta ny ul på mandag.

Jeg spurte henne hva verdien burde ligge på i dag og da svarte hun at den i hvert fall burde ligge på 15000-20000. Verdien min i dag var på over 92000, noe som skal være innenfor referanseområdet ut i fra det jeg kan se på nett. Skal være 7+5 i dag regnet fra første dag i siste mens.

Hva tenker dere om dette? Er hcg på over 92000 «innafor»? Noen som har opplevd at de ikke har funnet hjertelyd rundt uke 7-8 for så å ha funnet det senere? Er det fortsatt håp?
 
Jeg er i litt samme situasjon. De så ingenting i plommesekken til meg 27 februar og må inn på ny sjekk 17 mars. Men tok hcg og den steg fint. Men som jeg tenker da så kan det desverre stoppe opp uten at kroppen støter det ut eller skjønner at graviditeten er over å da produserer hcg som normalt?

Er skikkelig engstelig for tirsdagen :(
 
Jeg har hatt embryo/foster som vokste i flere uker selv om hjertet aldri startet. Sluttet å vokse rundt uke 10.
Men hører jo også stadig om tilfeller hvor det ikke blir funnet hjertelyd, og så blir det plutselig funnet uken etterpå.
Krysser fingrenne for dere begge to! :rolleyes:
 
Jeg er i litt samme situasjon. De så ingenting i plommesekken til meg 27 februar og må inn på ny sjekk 17 mars. Men tok hcg og den steg fint. Men som jeg tenker da så kan det desverre stoppe opp uten at kroppen støter det ut eller skjønner at graviditeten er over å da produserer hcg som normalt?

Er skikkelig engstelig for tirsdagen :(
Så de ingen foster? Hvor langt skal du være på vei? Forferdelig å gå rundt å være engstelig. Hadde så inderlig håpet å høre et bankende hjerte i dag, men nå er jeg bare forvirret egentlig:sorry:
 
Så de ingen foster? Hvor langt skal du være på vei? Forferdelig å gå rundt å være engstelig. Hadde så inderlig håpet å høre et bankende hjerte i dag, men nå er jeg bare forvirret egentlig:sorry:

Nei så legen mente jeg måtte ha hatt veldig sen El. Så håper det stemmer nå da. Hadde 1 dag i siste mens 11 Januar og dette var 27 februar :)
 
Jeg har dessverre opplevd å miste selv om HCG har vært veldig høy og steget som den skulle. Jeg tenker jo at i uke 7-8 skal de jo finne hjertelyd med mindre legen er veldig dårlig på UL. Men det finnes jo unntak og jeg håper du er en av de :)
 
Hvordan går det?
 
Back
Topp