Ingen her jo... :(

VeldreidSkrævadottir

Forumet er livet
Hadde håpet det tok seg opp igjen her, men ser ut til at BV aldri blir det samme igjen:( Kjipt!!!!!

Enig.. er skuffa jeg... frister jo mindre å mindre å skrive her inne nå

Var jo ei stund for ikke så lenge siden, det var skikkelig trøkk!? Det er vel litt opp og ned, er det ikke?:)

Er pent vær idag vettu :P

Generelt er ikke det samme som for 4 år siden :/

LillianneLie skrev:
Var jo ei stund for ikke så lenge siden, det var skikkelig trøkk!? Det er vel litt opp og ned, er det ikke?:)

Det var så godt som trøkk hver dag før alle endringene syns nå jeg!

VeldreidSkrævadottir skrev:

LillianneLie skrev:

Kan fortsatt bli det om folk gidder å skrive litt mer

VeldreidSkrævadottir skrev:

LillianneLie skrev:

Ja, det kan hende:) Jeg var helst på terminforumet mitt på den tida:)
Er enig i at det kan være ganske treigt til tider altså, men jeg har jo ikke så mye å sammenligne med som dere:)

Jovel, det er da mange her igjen nå! ;)

Wehey! Veldreidfitta jo! 

Labambie skrev:
Wehey! Veldreidfitta jo! 

ÆÆh!! HahahahahahahaaaGood old times!

En kan velge å godta sånn det er, eller, aktivt prøve å endre det, eller, komme innom med ujevne mellomrom og klage på at ingenting blir som før. Get over it.

No SHIT!!
Er innom her avogtil men det er jo så kjipt her at det halve kunne vert nok..
Men men,er man avhengig så er man vel det,kommer vel til å være her til det kun er meg igjen..

Jeg er kanskje litt treig og for ny her på BV, men hva er forandret? :-)

Frk Knuts skrev:
Jeg er kanskje litt treig og for ny her på BV, men hva er forandret? :-)

De la om hele forumet i påsken i fjor. Mange av de "gamle, gode" brukerene hoppet da av forumet. Enda det er gått et år nå, er det på langt nær like mye futt som det var før. 

IsThaBeth skrev:
En kan velge å godta sånn det er, eller, aktivt prøve å endre det, eller, komme innom med ujevne mellomrom og klage på at ingenting blir som før. Get over it.

Måtte jo være lærer´n..

Veldig lite folk her inne virker d som ja.. la ut en tråd igår og en idag.. Måtte mase meg til 1 svar igår og ingen har svart meg idag... hehe.. Er der noen andre forum som har mer liv ? BV pleide være "the place"

©Smartass skrev:

IsThaBeth skrev:

Måtte jo være lærer´n..

Sa brura

IsThaBeth skrev:

Harru mensen eller?

Back
Topp