Ingen god nyhet sikkert.......

2barns mor

Elsker forumet
Når skal dere fortelle på jobben at dere er gravide????

Jeg har en følelse av at min graviditet ikke vil bli noen god nyhet på jobben min, jeg vet de vil bli glade på mine vegne, men  jobb messig vil det bli ett problem for dem. Mye også fordi  at jeg er sykemeldt og har vært det en stund alt. Jeg hadde en opperasjon i starten av desember og har fått endel komplikasjoner etter det, og har ikke kunnet jobbe. Jeg vet det har vært ett problem for dem å klare å fylle mine proseneter og oppgaver. Men hva kan jeg gjøre da, skulle gjort hva som helst for å være på jobb jeg, og da med denne nyheten på toppen av det hele at jeg er gravid, huff som jeg gruer meg til å slippe den bomba :(
Men uansett hva de sier eller gjør så skal jeg fortsette å kose meg over denne graviditeten, familie livet kommer høyest i mitt liv :)

Beklager ble litt lang denne, men godt å få ut noen tanker jeg sitter med om dagen :)

Jeg har fortalt det, mye styr for meg å være borte, men sånn er det! De syns det er kjempekos, har mistet to ganger på rappen som de har visst om. Trur jeg føler mere på det enn de!

Kommer ikke til å si noe på en god stund enda.. Sist fortalte jeg det etter uke12 tror jeg..

Jeg har fortalt det, men kunne ønske å fortelle det litt senere. Jeg er mye kvalm, svimmel og veldig trett.. reagerer veldig på lukter, skikkelig irriterende og litt hemmende faktisk.. Jeg jobber i en bolig for utviklingshemmede mennesker og det kan til tider være tungt, så jeg har gitt beskjed til sjef og de jeg jobber mye med slik at vi kan tilrettelegge litt innad i gruppen.

2barns mor skrev:
Når skal dere fortelle på jobben at dere er gravide????

Jeg har en følelse av at min graviditet ikke vil bli noen god nyhet på jobben min, jeg vet de vil bli glade på mine vegne, men  jobb messig vil det bli ett problem for dem. Mye også fordi  at jeg er sykemeldt og har vært det en stund alt. Jeg hadde en opperasjon i starten av desember og har fått endel komplikasjoner etter det, og har ikke kunnet jobbe. Jeg vet det har vært ett problem for dem å klare å fylle mine proseneter og oppgaver. Men hva kan jeg gjøre da, skulle gjort hva som helst for å være på jobb jeg, og da med denne nyheten på toppen av det hele at jeg er gravid, huff som jeg gruer meg til å slippe den bomba :(
Men uansett hva de sier eller gjør så skal jeg fortsette å kose meg over denne graviditeten, familie livet kommer høyest i mitt liv :)

Beklager ble litt lang denne, men godt å få ut noen tanker jeg sitter med om dagen :)

Godt å høre at du klarer å tenke sånn :0)
Jeg kjenner meg igjen i situasjonen din. Jeg har vært sykemeldt siden midten av januar pga en nakkesmell, og jeg vet at det har skapt store problemer for de på jobben. Jeg skulle stå for opplæring på 2 nyansatte, pluss at jeg har en viktig del av arbeidsoppgavene som må gjøres. Jeg vet at de sliter, men jeg har også måttet innstille meg på at knøttet kommer først. Helsa mi kommer først. Også vil jeg bidra så godt jeg kan ut i fra mine forutsetninger når jeg er bra nok til å jobbe igjen.

Jeg fortalte det til sjefen da jeg leverte sykemeldinga mi (50%) i uke 6. Tenkte det var greiest siden jeg er så kvalm og uvel og sliter med å gjøre oppgavene mine. Han tok det veldig pent, men så skal jeg også over i en ny jobb om en uke. Skal fortelle det til min nye sjef første dag på jobb. Ingen grunn til å skjule det.

Jeg fortalte det for halvannen uke siden.. Litt vanskelig å skjule ettersom jeg er veldig kvalm, trett, svimmel og reagerer på lukter.. Sjefen min ble overraskende glad på mine vegne og har vert veldig støttende siden. :)

Back
Topp