Ingen god følelse...

Åh så godt å høre at det ble en fin opplevelse!❤️
Fortell oss hvordan det går etter oul da! :D

Tusen takk, dere er virkelig gode altså. Ved å lese kommentarene deres her så ble det mye lettere å dra på UL i dag, det hjalp faktisk utrolig mye. Tiltross for at dere er fremmede, så var det så godt å lese og vite at «jeg hadde dere der» ❤️

Jeg følte meg overraskende rolig på vei til sykehuset, og på venterommet. Var faktisk overraskende avslappet helt til jeg kom inn til Legen. Var ikke noe galt med legen, tvert imot. Var heller litt for lite galt med han. Foran meg satt den unge, altfor kjekke og sjarmerende mannen. Han fortalte meg at siden jeg var noe i tvil om hvor langt jeg var på vei så var det hovedmålet på ultralyden og fastsette dette. Jeg kunne bare kle av meg så ville han først starte med innvendig ul. Akkurat som om slike ting ikke er forferdelig kleint nok som de er, så hjelper det ikke at det er en altfor kjekk mann som skal gjøre det. Jeg synes det var så flaut at følelsen av redselen og ensomheten jeg fryktet skulle være så stor, ble veeeldig mye mindre enn hva jeg fryktet. Det høres sikkert helt rart ut, men kan jo skylde litt på hormonene også sier vi
Så var det tid for utvendig ul, og jeg ble med ett helt oppslukt i hva jeg så på skjermen. Det at jeg var der uten noe barnefar tenkte jeg ikke over engang. Jeg var jo ikke der alene forde, hva var jeg så redd for? Jeg hadde jo verdens herligste lille skapning der med meg jo; med et hjertet som dunket perfekt, med ben som sprellet som bare det, to armer, et perfekt hodet, ryggmarg og en vakker profil. Følte meg ikke alene et sekund. ❤️

Igjen takk for støtten og gode ord og råd, dere var til stor hjelp og trygghet for meg før jeg dro i dag❤️ Legen mente jeg mulig «bare» var 16 uker på vei, så mulig det blir augustbaby her da. Men fikk ny time 18/3 til den faktiske ordinære Ul så får jeg se om det blir lik beregning da.

Start innlegget ditt var kjempe trist å lese❤ men da jeg bladde videre ned på siden her så ser jeg verdens beste nyhet fra deg ❤❤ Det gjorde meg kjempe glad og stolt på dine vegne. Fra en så tøff start , til en sånn kjempe skjønn og nydelig opplevelse ❤❤ så koselig å høre.

Dette her klarer du! Drit i den x-mannen om hva han ønsker. Han er ingen mann i mine øyne som kan ønske seg det han gjør og gjorde. Så dette her ville jeg bare ha sopet under teppet og trøkka godt på ;-) han får merke dette når han må betale barnebidrag og dette skal påminne han hvor dum han var med sine ønsker. At han absolutt ikke er en mann for å ta ansvar for sine handlinger. ❤❤❤ Jeg støtter deg fullstendig og jeg heier på deg ❤❤❤ spennende tid fremover :-) fortell familie og nyt dette. De vil støtte deg og de vil nok også halshugge eller kappe balla av exen da. Men det er fordi han sine meninger og ønsker er helt absurd ❤❤

Back
Topp