Ingen FREDAGSTRÅD???????

Vand

Forumet er livet
Er folk sløve her inne eller eller??? [>:][>:][>:]

I dag har jeg og snuppa gått tur med vogn i over en time.... I NYDELIG vintervær - koselig[:D]

Så har vi stekt grove vafler ute på trappen når Ine kom hjem fra skolen! [;)]

I ettermiddag skal jeg på spinn og slite meg fullstendig ut, gruer meg litt fordi jeg har bihulebetennelse og er ikke i toppform[&o]

jaja..... Hva har dere gjort i dag da, og hva er planene for kvelden??? [:D]

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

I dag har jeg vært på jobb i fire timer, så har jeg vært til tannlegen med Jonas.

Han var superduper flink, så etterpå gikk vi på cafe og spise middag og is.

Deilig med helg[:)]

hva sa tannlegen????

Heisann jenter!!!

I dag har jeg vært på jobb, hadde undervisning til 12, da dro jeg til legen for gynekologsik sjekk (var tre år siden sist....) Hater det, men det gikk bra [:)] Så håper alt er bra der nede......

Så dro jeg hjem for å trene, og nå skal jeg straks hive meg i bilen og hente jentene i bhg. Har lovet dem is til dessert i dag, så de gleder seg [:D] Blir alene i kveld, jeg og jentene, da mannen har studier i Oslo og så sover over hos en kompis. Og i morgen tar jeg bussen inn til Oslo og møter mannen for litt kjærestetid [:)]

ORIGINAL: tingeling1

Heisann jenter!!!

I dag har jeg vært på jobb, hadde undervisning til 12, da dro jeg til legen for gynekologsik sjekk (var tre år siden sist....) Hater det, men det gikk bra [:)] Så håper alt er bra der nede......

Så dro jeg hjem for å trene, og nå skal jeg straks hive meg i bilen og hente jentene i bhg. Har lovet dem is til dessert i dag, så de gleder seg [:D] Blir alene i kveld, jeg og jentene, da mannen har studier i Oslo og så sover over hos en kompis. Og i morgen tar jeg bussen inn til Oslo og møter mannen for litt kjærestetid [:)]

koselig kveld og koselig morgendag skjønner jeg[:D][:D][:D]

jeg har jobbet seinvakt, og sambo jobber kveld, han skal i utdrikningslag i hele morgen.. jeg er bedt på fest for engangs skyld, men han er jo på utdrikningslag... jeg er så klar for å lufte meg litt! På søndag skal jeg iallefall på kino og se rødhette og varulven,det gleder jeg meg til[:)] I kveld har jeg bare planer om å se på tv, se de siste episodene med sex og singleliv ,spise chips og dip og sjokolade til jeg sprekker..[;)][&:]

God kveld jenter [:D]

Idag har vi storkost oss med Ole og Trym. Det er så godt å se hvor fint de leker sammen, nesten ingen krangling og masse kosing.. Klemmer på hverandre hele tiden, så det er herlig [:)]

Nå har jeg litt kvalitetstid for meg selv. Stekte meg pannekaker til middag siden jeg alleredet hadde røre i kjøleskapet, og nå har jeg skikkelig dårlig samv. For jeg vet at det blir kos imorgen kveld også, og jeg prøver liksom å komme i bikiniform [:'(][8|]
I tillegg hadde vi hjemmelaget pizza til middag idag, var riktig nok med karbonadedeig og speltbunn, men det er vel likevel ikke noe sunt [>:][:'(]

Så tror jeg skal ta med en halvtime på treningsmatten etterpå, så kanskje jeg kan ligge meg med litt bedre samv [;)]

Back
Topp