Ingen foreldrepenger i mars

Pucca

Elsker forumet
Jeg fikk ingen foreldrepenger fra nav i mars. Siste virkedag i mars, da barnetrygden dukket opp, sjekket jeg tid foreldrepengene egentlig skulle komme, og det var 23. mars. Jeg sendte en mail til nav som jeg selvfølgelig ikke har fått svar på, og har heller ikke fått penger på konto enda. Er dette vanlig? Trodde ikke det gikk an å glemme sånn. Det er jo en del tusen det er snakk om, og jeg har jo regninger å betale jeg også. Heldigvis hadde mannen ekstra penger på konto så han fikk betalt barnehagen.

Jeg bare ringte jeg, så tok det noen små timer før pengene var på konto. Kan gjøre feil de også  

Ring!! :)

Sier som de andre, ring!! Sendte en mail for over 2 ÅR siden, har ikke fått svar enda (venter ikke å få svar nå da selvfølgelig)!! 

har skjedd en gang og da hadde jeg flyttet til ny kommune. ringte og pengene var på konto samme dag. Har du sett under mine utbetalinger på NAV sine sider? der logger du inn med samme koden som på altinn.

ikkno vits i å sende mail til nav. det tar år og dag. Det eneste som funker er å ringe, og da klarer de å fikse det mens de har deg på telefonen ;o)

Jeg har heller ikke fått! :((har ringt og de skulle sende det som hastesak til forvaltning. Men uansett kommer det vel ikke inn på konto før over påske. Sukk...

Back
Topp