Ingen forandring på magen?!

Prinsessi

Blir kjent med forumet
Er nå 10 uker mn merker ingen forskjell på magen! E d andre så har d sånn? Ser at d e mongen så allerede har begynt å få litt babymage...

jeg tror at grunnen til at det går an å se det på meg er at jeg er en gassballong disse dagene! det er bare luften som gjør at det vises litt hos meg;-)

Jeg har fått rundere magen, men er 13+5 og har et barn fra før. Den kommer nok snart

Med første så ingen magen før i uke 16-17 ish, men i andre kom den vel i uke 12 ca... Denne gangen kunne magen sees fra uke 9-10 ca, men prøver å skjule den litt enda :) dette er jo noe som er veldig forskjellige fra person til person og i første svangerskap kommer den gjerne senere enn i påfølgende :)

Gravidmage så tidlig er litt feil, babyen og livmoren er bitteliten og gjemt godt bort. Er nok bare luftmage.. Hos de fleste iallefall. Min mage poppet mer ut når livmoren var større og babyen.. Rundt uke 20, skjedde nesten over natten:D

10+3 her og ingen mage i sikte ennå;) Synes i grunn det er greit at den ikke kommer så alt for tidlig, for den blir nok stor nok mot slutten uansett;)

Jeg er 12 uker og ser heller ingen forandring på magen. Er førstegangs, og har forstått det er normal at magen kommer litt senere da. Men merker at buksene begynner å bli ubehagelige å gå med, spesielt på kvelden. Men dette skyldes ene og alene luft.. Gleder meg igrunn veldig til magen kommer,ingenting er finere enn en gravid mage spør du meg:):)

Jeg er tredjemanns... men ingen babymage enda :( Men alt fett på kroppen har flyttet seg til mage og hofteregionen... er ikke veldig fornøyd med det

Og jeg er 13 +3

Er nok helt normalt! Jeg fikk ikke mage før i uke18 sist, nå er det bare to år siden jeg var gravid sist + at jeg har delte magemusklene etter sist graviditet.. Det gjør at magen slippes til fortere, JM mente lille har kjempegod plass å spelle på nå siden jeg var blitt så stor allerede! :) den kommer tidsnok og blir littfor lenge, selv om jeg skjønner at du gleder deg... ;)

Med min første viste magen seg først da jeg var nærmere 6 mnd på vei.. mens men andre mann var jeg like stor 4 mnd på vei som høygravid med førstemann :)

D va litt godt å hørre at ikje alle får d me ein gang! E jo ikje noe spesielt tynn fra før av så ann gjømme seg nogg bak magafleske!:-p

Niceday skrev:
Med første så ingen magen før i uke 16-17 ish, men i andre kom den vel i uke 12 ca... Denne gangen kunne magen sees fra uke 9-10 ca, men prøver å skjule den litt enda :) dette er jo noe som er veldig forskjellige fra person til person og i første svangerskap kommer den gjerne senere enn i påfølgende :)

Akkurat slik har det vore med meg også :D

Niceday skrev:

Akkurat slik har det vore med meg også :D

Er andregangs, og ingen særlig mage enda. Kjenner livmoren et lite stykke under navlen, men bortsett fra at jeg tidvis er veeeeldig oppblåst, så er det ingen gravidmage enda. Hadde en liten kul med førstemann i uke 18 ca, så kommer vel sikkert på samme tid nå :-)

Kossen kan man kjenne livmora? Må man være ganske tynn for å klare d? Prøver å kjenne men merker ingen forskjell..

Jeg er 14+5 idag å har fått en stor kul allerede, noen får det å noen ikke så tidlig.. er ikke noe feilt å ikke ha mage så tidlig.. alle i min familie fikk mage veldig tidlig :)

Back
Topp