Ingen flere babyer på oss, tror jeg...

Monsim

Forelsket i forumet
Nå om dagen er det så mange jeg kjenner som får/ venter baby. Jeg kjenner det stikker litt i hjerterota når det tikker inn MMS med bilder av de nyfødte nurkene, vi skal ikke ha flere enn de to fineste guttene vi har. Synes det er kjempetrist å tenke på at jeg aldri skal ha liten baby igjen, at jeg har fått to terre og babytiden gikk så ekstra fort. Mannen min er veldig klar på at to holder, og jeg er stort sett enig, men klarer ikke lukke døren helt føler jeg. Lllebror er 8 måneder og har ikke tid til å sitte på fanget eller kose- noen gang. Men, vi skal uansett ikke få er barn til bare fordi jeg vil ha en liten baby i armene igjen, merker at de fort vokser ut av det og straks blir mer krevende;) Flere som har fått sitt siste barn og sliter med å lukke døren helt?

Kjenner meg litt igjen her, ja. Vi har også to nå, men jeg kunne veldig tenke meg en til. Min samboer er ganske klar på at han ikke vil ha en til. Heldigvis har han sagt at vi får se om noen år. Så jeg har bestemt meg for å ligge lavt i terrenget og ikke mase så mye. Jeg kunne tenke egentlig meg en til om ikke så lenge, for da blir vi liksom ferdige med det. Og tror at da vil de får mest glede av hverandre.

Men jeg synes det er trist å tenke på at jeg kanskje har vært gravid og hatt en nyfødt baby for siste gang. Så vi får se. Akkurat nå tenker jeg at jeg kan glede meg til en graviditet og et lite barn til, men at det blir kanskje om tre år ca. Jeg gir ikke opp håpet!

Samme problem her!!! Alle rundt meg skal ha baby nå i vinter, og jeg er såå misunnelig på de som er gravide. Savner alt rundt det, bortsett fra alle de kontrollene jeg har hatt mot slutten. Til og med å føde savner jeg. Gjør det gjerne maaange ganger til :)

Men vi får nok heller kose oss med alle de små babyene som kommer nå snart og glede oss over at vi har to friske og perfekte barn, som tross alt vokser og blir større. Alt til sin tid. Håper at om noen år er jeg glad for at barna blir litt mer selvstendige og jeg får bedre tid til å få gjort noe her i hus:)

Back
Topp