Ingen feber!!!!

Grete71

Forumet er livet
I formiddag var tempen 38,5 nå er den 37,26!!!! [:D][:D][:D] og nå har han absolutt ikke tenkt å hvile, syns vel han har sovet nok de siste dagene... Men trøtt er han, og sta er han!!! [:D]

Så bra den er borte.
Begynte dere i går kveld på pencelinen???

Å så deilig at feberen er borte, da[:D][:D][:D]

Så bra!! Har vel mye å ta igjen nå lille krabaten!! [:D]

Ja han fikk første dose i går kveld. I dag trodde han visst at han hadde sovet alt for mye disse dagene, så han ble overtrøtt! Det var heller ikke noe gøy.... [:)]

ORIGINAL: Grete71

Ja han fikk første dose i går kveld. I dag trodde han visst at han hadde sovet alt for mye disse dagene, så han ble overtrøtt! Det var heller ikke noe gøy.... [:)]

Overtrøtt er ikke gøy nei, det her jeg MYE førstehånds-erfaring med[8D][8|]

Ganske slitsomt og frustrerende, spesielt siden han har vært syk og trenger den søvnen han kan få!

I dag var det opp halv 6, da gikk det ned 140 med mme. Og nå klokken hall 10 var det 200! Da ble mor glad, da! [:D]

Godt han drikker masse nå [:D]
Formen ellers????

Virker oppadgående! [:D] lå med oss i senga litt og lekte, og klare å se på barne-tv uten å sutre. Han har vel faktisk ikke sutret i dag, utenom da han ville ha MAT! [:D] Åååååh jeg er så lettet! Nå sover han igjen - drakk siste skvetten med melk i søvne hehe..

"dårlige ører" er visst arvelig, og faren var plaget med det....

Virker oppadgående! [:D] lå med oss i senga litt og lekte, og klare å se på barne-tv uten å sutre. Han har vel faktisk ikke sutret i dag, utenom da han ville ha MAT! [:D] Åååååh jeg er så lettet! Nå sover han igjen - drakk siste skvetten med melk i søvne hehe..

Ja det er sikkert å vist.
Ole Martin fikk mine så han har hatt dren [:'(]
Jeg vokste det av meg når jeg var nesten 19
Siste gang jeg hadde det var i militære.

Begge de andre 2 barna til Jone hadde også dren....

Men utenom dèt er jo Vetle min helt perfekt! Hehehe....

Ååå...så bra at junior er på bedringens vei....[:D]

Å så godt at han drikker [:D]

[:D] nå har han altså drukket 140, 200 og 200 ml idag!!! [:D][:D][:D] og er i kjempehumør! Litt ofte trøtt, men stakkar, det er lov!

Det var godt å høre at han er i storform igjen [:D]

[:D] nå har han altså drukket 140, 200 og 200 ml idag!!! [:D][:D][:D] og er i kjempehumør! Litt ofte trøtt, men stakkar, det er lov!

Gutten min er også trøtt i varmen.. men din lille kjekkas drikker godt, da - DET er bra[:D][:D][:D]

[:D]Han har jo litt drikking å ta igjen - er sjelden han drikker SÅ mye! [:D]

Nå sitter han i en slik stol vi fester på bordet, og leker. Og bæsjet visst, hørte presselyder.. [:)] i bleia han har hatt på i 20 minutter.....[8D]

Sjekket tempen igjen, ingen feber! Utrolig hvordan det letter - kjenner jeg er litt sliten etter 4 dager med "kamp" om å få i han væske nærmest 24 timer i døgnet... Men mor er også i ferd med å bli den gamle! Hehe bokstavelig talt... [8D]

Back
Topp