Ingen følelser?

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Jeg føler ingen ting, hverken glede eller tristhet..
Vi venter nr 4 på 5 år, å er mitt i huskjøp, i tillegg gikk jeg på prevensjon så det både er veldig uplanlagt og passer dårlig.. Så sånn sett burde jeg blitt lei meg da jeg innså at jeg var gravid, men nei..

Men etter å ha prata med samboeren og vi har blitt enige om å gjøre det beste ut av det og at vi garantert kommer til å elske den lille like mye som de andre, så burde jeg jo følt en viss glede, men jeg føler ingenting?!

Flere som føler seg "følelses løse"?

Kanskje det kommer etterhvert..
 
Pust dypt og ikke tenk så mye enda. Det kan være sjokket over at dereplutselig venter en nr 4 som gjør at du ikke føler noe spesielt enda. Men det kommer, bare vent. :) jeg følte det sånn med første da jeg ble gravid mens vi ikke hadde noe fast plass å bo eller noe inntekt enda. Men det ble bedre med tiden. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg tør ikke glede meg enda, og tror det på en måte ikke har gått helt 100% opp for meg. Så jeg føler meg, ikke følelsesløs, men vansklig å forklare. Føler at jeg glemmer det, kun det at jeg er så kvalm som minner meg på det. Når jeg passerer 12 tror jeg at jeg vil begynne å glede meg, og faktisk skjønne det:)


♡02.03.2015♡
 
Jeg føler meg heller ikke så glad som jeg trodde jeg skulle bli. Lurer på om det er fordi det er så usikkert enda. Tror jeg tør å glede meg mer når jeg kommer over 12 uker ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg og er litt sånn "følelsesløs" rundt det. Er vel som resten av dere sier at det fortsatt er så tidlig at det virker litt uvirkelig enda.. + at selv om jeg er veldig positiv og det gikk veldig fint sist gang med forrige gang, så ligger jo usikkerheten der. Så jeg og er vel redd for å glede meg for mye ... enda! :)
Men husker at etter tidlig-UL så var jeg veldig tilstede i graviditeten ;)
 
Tror nok gleden kommer etterhvert. Jeg håper på å bli gravid snart og da kommer vi også til å få 4 barn i løpet av ca 5 år. Forrige barnet var ikke planlagt. Fikk sjokk og det tok litt tid før jeg klarte å glede meg over det. Men da jeg hadde forsonet meg med tanken, så ble det en stor glede :)
 
Back
Topp