sissel84
Flørter med forumet
er det bare meg, men jeg føler alle her inne går å gleder seg og kaller det sin skatt, og tenker på det meste.. jeg føler ingenting, ja det blir kjekt når det nærmer seg, men her i uke 12 så kan jeg ikke si jeg kjenner en ekstra glede, og fostere er bare fostere eller "det".. tror ikke jeg helt forstår hva som lages i kroppen min i denne stund, og trenger gjerne å se magen vokse seg litt stor, eller å få se noe som ligner mer et barn på UL. Syns nesten det er ubehagelig å snakke med folk rundt meg om det, for de gleder seg, og ser barnet for seg, pappaen til barne kommer og skal "snakke" med beby, i magen mens jeg vil "spy"
har bare fått inntrykk av at alle her inne føler seg mer knyttet til barnet som lages.
Må sies jeg har hatt mye blødninger så jeg holder tilbake litt følelser tror jeg, grunnet frykt at noe skal gå gale :( krysser fingrene for alt går bra, for dette lille barnet er svært ønsket :) <3
har bare fått inntrykk av at alle her inne føler seg mer knyttet til barnet som lages.
Må sies jeg har hatt mye blødninger så jeg holder tilbake litt følelser tror jeg, grunnet frykt at noe skal gå gale :( krysser fingrene for alt går bra, for dette lille barnet er svært ønsket :) <3