Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjente ingenting på forhånd sist og hadde en kort intens fødsel..Har absolutt ingen antydning til noe eg.. så veldig spent på korleis eg kommer til å ende opp.. uten noe oppvarminghehe
Min fødsel startet med rier og vannet ble tatt ved 9,5 cm. Hele seansen varte i litt over 4 timer. Trur heller ikke på vannavgang denne gang, men har lagt tisselaken i senga just in caseJeg er veldig for uten oppvarming altså!
Men jeg har tenkt litt på noe. Enten så starter det jo med vannavgang eller rier.... Men man må vel være ganske moden for at det skal starte med vannavgang eller?? Eller har det ikke noe å si??
Her startet det med rier forrige gang, men var ikke så mye futt i dem. Etter 3cm kunne de ta vannet da, og da gikk det fort gitt.
Ser liksom ikke for meg at det startet med vannavgang denne gangen heller![]()
Min fødsel startet med rier og vannet ble tatt ved 9,5 cm. Hele seansen varte i litt over 4 timer. Trur heller ikke på vannavgang denne gang, men har lagt tisselaken i senga just in case
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Enig, ved vannavgang så må jo fødselen skje iløpet av ett par dagerJa, det er jo lurtUmulig å vite hvordan det utarter seg. Men ser iallefall for meg at vannavgang er ok, for da vet man at NÅ er det i gang.
Hodet til snuppa lå så langt nede, så var ikke så mye vann som kom gitt. Det kom ut med henne![]()
Håper det blir kort for meg ogKjente ingenting på forhånd sist og hadde en kort intens fødsel..
Håper det blir kort for meg ogKjente ingenting på forhånd sist og hadde en kort intens fødsel..