Ingen fødsler i natt heller? :-)

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
I dag er jeg 39+2, og en uke til termin :-)

Konfirmasjon i morgen, men etter det er det fri exit ;)

Jeg er 39+1 i dag og veldig klar for at h*n skal komme nå! :) Mye vonde kynnere, men ingen andre tegn... Tenker nok at jeg vertfall har en ukes tid med venting igjen, om ikke mer.... Selv om jeg er veldig veldig klar til å få h*n ut nå!

Lite action i natt ja. Har vonde kyndere annenhver natt av en eller annen merkelig grunn. Natta var rolig så da lurer jeg på om det kommer noe lurerier i natt igjen. 38+2 i dag og tviler vel på noe ordentelig action før jeg nærmer meg 40 iallefall, men det er lov å håpe ;)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg er 39uker i dag. Og i natt var jeg sikker på at NÅ skjer det, men den gang ei:confused: Og i dag har jeg hatt masse nedpress og maserier, vonde som bare det, men ingenting har utviklet seg til det kraftigere.
Jeg er så lei av at det er så vondt, men ikke utvikler seg :( Men PLUTSELIG så er det "the real deal".. Ser virkelig fram til det:D

Har absolutt ingen antydning til noe eg.. så veldig spent på korleis eg kommer til å ende opp.. uten noe oppvarming :p hehe

Ej he termin i DAG!!!! Men ingen fødsel her heller nei... Så d blir nok ikke noke 4 mai baby på mej i dag, va på besøk me søskenbarne mitt så ligge inne på skjukhuse( ho ligge der for ho e gravid i uke 23 å he veldi kort livmorhals, fekk prematur unge uke 23+6 sist) tenke kansje d hjelpe å ver inne på skjukhuse, Hehe:) men i vertfall, da sprang Ej alle trappene ned fra 9 etasje... Kansje d hjelpe:)

Jeg er veldig for uten oppvarming altså! :D

Men jeg har tenkt litt på noe. Enten så starter det jo med vannavgang eller rier.... Men man må vel være ganske moden for at det skal starte med vannavgang eller?? Eller har det ikke noe å si??

Her startet det med rier forrige gang, men var ikke så mye futt i dem. Etter 3cm kunne de ta vannet da, og da gikk det fort gitt.

Ser liksom ikke for meg at det startet med vannavgang denne gangen heller :)

Jeg er veldig for uten oppvarming altså! :D

Men jeg har tenkt litt på noe. Enten så starter det jo med vannavgang eller rier.... Men man må vel være ganske moden for at det skal starte med vannavgang eller?? Eller har det ikke noe å si??

Her startet det med rier forrige gang, men var ikke så mye futt i dem. Etter 3cm kunne de ta vannet da, og da gikk det fort gitt.

Ser liksom ikke for meg at det startet med vannavgang denne gangen heller :)
Min fødsel startet med rier og vannet ble tatt ved 9,5 cm. Hele seansen varte i litt over 4 timer. Trur heller ikke på vannavgang denne gang, men har lagt tisselaken i senga just in case ;)

Min fødsel startet med rier og vannet ble tatt ved 9,5 cm. Hele seansen varte i litt over 4 timer. Trur heller ikke på vannavgang denne gang, men har lagt tisselaken i senga just in case ;)

Ja, det er jo lurt :) Umulig å vite hvordan det utarter seg. Men ser iallefall for meg at vannavgang er ok, for da vet man at NÅ er det i gang.

Hodet til snuppa lå så langt nede, så var ikke så mye vann som kom gitt. Det kom ut med henne :)

Ja, det er jo lurt :) Umulig å vite hvordan det utarter seg. Men ser iallefall for meg at vannavgang er ok, for da vet man at NÅ er det i gang.

Hodet til snuppa lå så langt nede, så var ikke så mye vann som kom gitt. Det kom ut med henne :)
Enig, ved vannavgang så må jo fødselen skje iløpet av ett par dager :)

Ingenting her enda heller, bare masse vonde kynnere. Var hos gyn i går, og han trudde jeg ville gå til nærmere termin. :/

Her har det vært unormalt mye ubehagelige kynnere, litt sånn takvis, siden fem-tida i ettermiddag. Har ikke hatt kynnere på dagtid når jeg har slappa av før, bare hatt av og på noen netter de siste ukene, og mye under aktivitet på dagtid i jan/feb. Så uvant å sitte og kjenne at jeg må konse litt om pustinga... Men sånn kan man jo gå lenge, så jeg har ikke veldig forhåpninger... Bare registrerer en liten endring i tilstand, og dersom det skulle ha vært starten på noe så har jeg sikkert jinxa det nå :)

Back
Topp