Ingen energi!

Mininummer2

Betatt av forumet
Noen andre som sliter med NULL energi for tiden?

Føles ut som jeg er kjørt over av et tog... Sover mye men er slapp allikevel..bekkenløsning gjør at jeg ikke kommer meg ut i frisk luft så mye heller :(
 
Jeg er også skikkelig sliten om dagen. Noen ganger er det tilogmed slitsomt å sitte oppreist og jeg må bare legge meg ned :wtf: Håper jeg får litt energiboost i løpet av de neste ukene, for jeg har fortsatt mye å ordne før baby kommer..
 
Noen andre som sliter med NULL energi for tiden?

Føles ut som jeg er kjørt over av et tog... Sover mye men er slapp allikevel..bekkenløsning gjør at jeg ikke kommer meg ut i frisk luft så mye heller :(
Sånn er det her også, har vært slik i ca 2 uker. Jeg håper jeg snart får mer energi da jeg fortsatt har en del ting som må ordnes. Mannen mente det har vært sånn alle gangene og at jeg har pleid å få energien tilbake de siste 3 ukene før fødsel. Syns det er litt sent, så må nok bare tvinge meg selv en dag snart
 
Jeg er også helt energiløs. Kom plutselig skyllende over meg igjen... Har heller ikke blitt helt klar med forberedelsene. Men orker ikke ta tak i det. Må vente til skolestart når jeg får litt tid alene igjen. Forhåpentligvis klarer jeg å hente meg mer inn igjen da.
 
Samme her! Har liksom følelsen av å være utmattet uten å ha gjort noe, noe som er superirriterende. Skal sies at jeg tilfeldigvis sjekket jernlagerene mine for noen uker siden og det viste seg at jeg har jernmangel (fått resept på tilskudd som jeg tar nå), så kan jo eventuelt være en idé å få sjekket det igjen:) tidligere i svangerskapet har jeg hatt veldig høye og fine verdier, men sunket helt ned til 8 uten at jeg har gjort noe annerledes med kostholdet.
 
Back
Topp