ingen EL

bertelure

Forelsket i forumet
ingen EL denne måneden,ihvertfall ikke ifølge testene.. huff.. så da har vi ikke prøvd denne måneden vi. jeg har fått tilbud om pergokur, men jeg vet ikke om jeg vil prøve det enda. det gjør jo ingenting.. men for meg virker det noen ganger som jeg har EL annenhver måned.. så jeg får se åssen det går neste måned, deretter vurdere videre om jeg skal ta pergokur..noen med erfaring fra pergokur?[:)]

Jeg har erfaring ja! Og jeg vil anbefale deg å ta det!
Har ingen bivrikninger av det annet enn at jeg har egg!!! Jeg hadde ikke egg mer enn en gang innimellom, og da fikk jeg hjelp til det! Kjempebra at det fungerer altså...
Og en annen ting er at de kan gjøre at el stabiliserer seg når du ikke bruker det så det kan gjøre at du får hver mnd alikevel... Og det kan godt hende at første kuren gir systemet ditt et spark i rumpa som får det i gang sånn at det går av seg selv neste gang...
Lykke til!!!

Hei bertelure!

Kan jeg spørre deg hvilke el tester du bruker? Mange får ikke tydelig positivt på billige tester, men på digitale...
Men det kan jo hende at du må bruke pergotime... Men tar du tempen da? Den kan også vise el...

Ønsker deg masse lykke til, klem

Jeg hadde bestilt time ja, men hvorfor skal du absolutt gå privat? Gå tillegen å få henvisning, det tar som regel ikke kjempelang tid å få time... Jeg betalte vanlig timehonorar pga offentlig...
Det er ikke noe grunn til at du ikke skulle får deg en henvisning med en gang...

okey da så!!! Skjønner

jeg var på VOLVAT og der kostet det 745 kr . dyrt men

du sier noe der, kanskje det sparker igang systemet ja. jeg skal tenke mer på det og se! jeg har jo fått resept og slik så alt er i orden.[:)]

Så lenge du har fått resept så vil jeg jo tro at legen mener at du burde ta det for at du burde ta de...

Invendig ul er en stav med ultralydapparat på. Den stikkes opp i skjeden og da sees livmor og eggstokker osv. Ikke ibehagelig. Jeg har fått se på kjermen begge gangene. Ganske interessant egentlig!

stikker de den gjennom livmortappen da? hørtes vondt ut synes jeg. Moro om jeg får se det på skjerm da... Men gruer meg, han gynekologen er visst en ung kjekk mann hehe... Men men... takk for opplysningene [:D]

Neineinei det er bare inne i skjeden... Det er ikke noe å grue seg til!

Det er fort gjort!!! Ja det er ul, det er en grunn til det vet du... [;)]

Back
Topp