ingen EL enda

bertelure

Forelsket i forumet
tickeren min stemmer nok ikke denne måneden.. har nok lengre syklus denne måneden.. er som vanlig litt opp og ned. driver og tester, men fortsatt negativt. håper EL kommer en av de neste dagene!! [:)] vil ha positiv EL test!!!

Krysser fingrene for deg[;)]Lykke til bertelure[;)]

Du må nok smøre deg med tålmodighet(ikke så lett, jeg vet det)
jeg testa positivt 2/10 det er første pp jeg bruker EL tester...jeg tar også tempen..
Det kan jo være en av de mnd du ikke har EL, det er jo faktisk mulig sies det[&:]

Heisann!

Jeg også venta og venta...., men så på dag 15 (av en 28 dagers syklus), så kom el...
Den pleier å komme ca 12-16 dager før...
Hvilken test bruker du?

hvis du spør meg, så bruker jeg CB digital, fornøyd med den . gir meg klart svar om jeg har EL eller ikke.. du?

ja, det er jo mulig at jeg ikke har EL, men jeg har variabel syklus. fra 26 til 29 ca, derfor så kan det hende EL kommer senere denne måneden. idag tok jeg test, men negativ, men jeg så at jeg hadde hvitt seigt utflod.. det kan jo være EL på vei eller at jeg har EL nå? det var skikkelig seigt, kunne liksom dra den så den ble lang liksom. huff..litt kinky skrevi, men måtte bare skrive det slik.. hehe[;)] det kan jo være EL.. skal ta test og se imorgen. men skal nok til køys idag i tilfelle liksom.

Jeg bruker også cb digitale, og er strålende fornøyd med dem[:D]
Jeg hadde også litt tykk, hvit utflod før jeg fikk positiv el... Jeg har ikke kjempe strekkbart el slim,
tror jeg da... Men etterhvert ble den hvite utfloden blankere...
Du har nok el rett rundt hjørnet, tenker jeg, og da er det bare å finna kærn og hoppe til sengs[;)]

Lykke til[:)]

Jeg også vil ha EL snart. Tester og tester men får ikke det svaret jeg vil ha. Har hatt følgende syklus de siste gangene: 24, 24 og den siste 27. Derfor vet jeg ikke når EL kommer denne måneden. Får bare holde ut vi to [:)][:)]

ja, en får bare holde ut! opp og ned med syklusen din også ja, derfor så tester jeg hver dag jeg, til jeg får positivt, fodi jeg vet jo ikke eksakt når jeg har. følger også med på utfloden. prøvde å ta temp, men det ble bare tull..

Hei Hege77[:)]

Du er kun på dag 10 enda ser jeg...Jeg også begynte å teste på dag 10, og det blei leeeenge til dag 15, da ENDELIG testen viste positiv,
så den kommer nok snart skal du se...[;)]

Back
Topp