Ingen eggløsningsslim

Z-40592282

Flørter med forumet
Hei fra en som har prøvd i 9 mnd uten positiv test.

Jeg har også de siste 4 månedene opplevd lite eggløsningsslim, har tidligere hatt masse!
Denne syklusen prøvde jeg både på grapefruktekstrakt og hostesaft og drikket masse vann.

Testa positiv el test idag (syklusdag 13) og har Ikke en eneste tegn til el slim denne gangen. Det er liksom helt borte. Har lest at el-slim er viktig for å bli gravid, ellers så lever ikke sædcellene.

så jeg har ingen sjans denne gangen heller ? Og hva mer kan jeg gjøre for å få tilvake el-slimet

Jeg har vært 2 runder uten optimal eggløsning nå. Bruker clearblue monitor. Får ikke skikkelig eggløsning. Og det gjør at syklusen blir altfor kort

Leste her inne at selv om det ikke havner i trusa er det el-slim rundt livmorhalsen, så du kan prøve å kjenne etter om du kjenner det?

Hadde bestilt en time til Gynekolog og passet på at timen var rundt EL tidspunktet å hørt hva dem sa.. :)

Har aldri hatt eggløsningsslim som har vært synlig. Snakket med lege på fertilitetsklinikk og fikk til svar at ikke alle får det og det alene er ikke avgjørende om en blir gravid eller ikke. Så forsto det slikt at man kan fint bli gravid uten å se eggløsningsslimet

Jeg brukte disse de to gangene jeg ble gravid og som holdt. Kanskje det kan hjelpe?
Det er åtte små tuber, og du spruter en inn før hvert samleie. Skal visst etterligne eggløsningsslim og gjøre miljøet sædvennlig :)

Back
Topp